Przebudowa drogi Werstok-Wiluki

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

"Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 108 682 B Werstok-Wiluki od km 0+000 do km 1+651 " ramach której zostanie wykonane:

1) potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni żwirowej grysami kamiennymi i emulsją asfaltową.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 682 79 81

•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 108 682 B Werstok-Wiluki od km 0+000 do km 1+651 "

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa  drogi gminnej Nr 108 682B  o zakresie robót jak niżej:  1.Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 1,651 km

2. Mechaniczne karczowanie krzaków średniej gęstości - 0,45 ha

3. Wywóz gałęzi na odległość do 5 km - 129 mp

4. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem w nasyp , grunt kat.II - 90 m³

5. Roboty ziemne wyk. koparką o poj.  łyżki 0,60 m³ z transportem gruntu kat. II na odległość do 1 km - 98 m³

6. J. w. lecz z transportem na odkład na odległość do 5 km  - 233 m³

7. Zagęszczenie nasypów z gruntu kat. II walcami - 188 m³

8. Ręczne plantowanie skarp i dna wykopu - 2416 m²

9. Ręczne plantowanie skarp nasypów i poboczy grunt kat. II - 4912 m²

10. Wykonanie wykopów pod przepusty w gruncie kat. II koparką o poj. łyżki 0,25 m³ - 87 m³

11. Odwiezienie nadmiaru ziemi na odl. do 5 m - 24 m³

12. Ręczne zasypywanie wykopów z zagęszczeniem - 63 m³

13. Wykonanie części przelotowej przepustów z rur żelbetowych Ο 60 cm - 20m

14. Wykonanie ścianek czołowych przy przepustach Ο 60 cm z betonu B-30 - 10,64 m³

15. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie koryta pod podbudowę - 260 m²

16. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grub. 25 cm - 260 m²

17. Wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 384 m³

18. Potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i kruszywem łamanym - 8 528 m²

19. Ułożenie przepustów pod zjazdami z rur betonowych "O 40 cm "Wipro" - 65 m

20. Umocowanie wylotów i wlotów przepustów darniną na mur - 16 m²

21. Ręczne wykonanie koryta głeb. 10 cm pod nawierzchnię żwirową na zjazdach - 312 m²

22. Wykonanie nawierzchni  żwirowej na zjazdach grub. 15 cm. - 312 m²

23. Ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych O 60 mm dł. 3,5 m - 9 szt.

24. Przymocowanie znaków D-42 i D-43 do gotowych słupków - 2 szt.

25. Przymocowanie tablic E-17a i E- 18a "Wiluki" do gotowych słupków "- 2 szt.

26. Przygotowanie tarcz znaków ostrzegawczych o boku 90 cm do gotowych słupków - 3 szt.

27. J.w. lecz tabliczki T-1 "200m" - 1 szt.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

•    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

•    Przedmiotem zamówień uzupełniający może być wykonanie nawierzchni na drodze gminnej o wielkości do 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45 .23 .31 .40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:  31 lipca 2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

•    Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 4  tys. zł.

III.2) ZALICZKI

•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

•    III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

•    Wymagane jest od Wykonawcy posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia.

•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

•    Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający rozumie wykonanie minimum 2 roboty dotyczące budowy lub przebudowy dróg o wartości każdej nie mniejszej niż wartość oferowanego zamówienia . Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia.

•    III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

•    Wykonawca wykaże , że posiada lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem) do sprawnego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki podsiębiernej o poj. łyżki min. 0,4 m3, samochodu samowyładowczego, równiarki, zagęszczarki, walca samojezdnego, spryskiwarki do emulsji asfaltowej , rozsiewacza grysu.. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia.

•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

•    Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 -. Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej  Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia

•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

•    Wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości oferowanego zadania. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

•    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. protokoły odbioru robót)

•    wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami .

•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

•    Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niz 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert

•    Opłaconej polisy, a w przypadku  jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia

•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

•    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

•    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

•    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

•    III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy; - przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac; - zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, b) wystąpienia robót dodatkowych, c) przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp., d) działania siły wyższej, - zmiana zasad finansowania zamówienia; - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 17-204 Dubicze Cerkiewne pokój nr 15

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:   29 marca 2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 17-204 Dubicze Cerkiewne ,pokój nr 6

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Metryka strony

Udostępniający: Mikołaj Ławrynowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2010-03-08

Data modyfikacji: 2010-03-09

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2010-03-08