Dowożenie

Dubicze Cerkiewne: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 186864 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół w Dubiczach w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 tj. w okresie od 1 września 2012r do 31 sierpnia 2015r, w formie zakupu biletów miesięcznych. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Przewóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych na podstawie biletów miesięcznych na niżej wymienionych trasach: 2.Zapewnienie opieki przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w każdym z autobusów w czasie przewozu dzieci co najmniej jednego opiekuna 3.Dodatkowy miesięczny limit 320 km na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjne z możliwością wykorzystania również w okresie wakacyjnym. Niewykorzystany w danym miesiącu limit kilometrów przenosi się na następne miesiące 4.Zatrudnienie 1 kierowcy autobusu obecnie świadczącego pracę dowozu dzieci autobusem szkolnym na terenie Gminy Dubicze Cerkiewne, zapewniając wynagrodzenie nie niższe niż 2800 zł brutto 5.Wydzierżawienie od Gminy Dubicze Cerkiewne 1 autobusu (( AUTOSAN H9 2141S- rok produkcji 2000) na potrzeby Wykonawcy na cały okres trwania umowy od 1 września 2012r do 31 sierpnia 2015r 6.w okresie wakacyjnym ( lipiec -sierpień) 1 raz w tygodniu w godzinach porannych i popołudniowych uruchomienie linii komunikacji publicznej ( sprzedaż biletów) na trasie: Dubicze Cerkiewne, Czechy Orlańskie, Werstok, Wojnówka, Starzyna, Górny Gród, Starzyna, Wojnówka, Wiluki, Długi Bród, Zabagonie, Piaski , Witowo, Dubicze Cerkiewne ( trasa około 35 km). Przyjazd w godz. porannych do Dubicz Cerkiewnych powinien nastąpić w godzinach zapewniających dojazd do Hajnówki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tys. zł) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -poręczeniach bankowych; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Dubicze Cerkiewne - BS Hajnówka nr: 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070 Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione, jeżeli środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do terminu wyznaczonego na złożenie ofert a kopię dowodu wpłaty dołączyć do złożonej oferty.. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 15 CZERWCA 2012 r. do godz. 10. 00 w kasie Zamawiającego ( pokój nr 1 ), a kopię dokumentu należy dołączyć do złożonej oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz co najmniej trzech usług wykonanych na potrzeby gmin w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 150 000 zł każda , na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia oraz Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 3.Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - cena za dzierżawę 1 autobusu - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów na odcinku dłuższym niż 5 km 2)zmiany obligatoryjne spowodowane nowelizacją przepisów prawnych, mających zastosowanie przy realizacji umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.bip.dubicze-cerkiewne.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 , 17-204 Dubicze Cerkiewne - pok. Nr 6 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6


 

Metryka strony

Udostępniający: Bogusława Gawryluk

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2012-06-04

Data modyfikacji: 2012-06-04

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2012-06-04