Dowożenie
Dubicze Cerkiewne: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 186864 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół w Dubiczach w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 tj. w okresie od 1 września 2012r do 31 sierpnia 2015r, w formie zakupu biletów miesięcznych. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Przewóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych na podstawie biletów miesięcznych na niżej wymienionych trasach: 2.Zapewnienie opieki przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w każdym z autobusów w czasie przewozu dzieci co najmniej jednego opiekuna 3.Dodatkowy miesięczny limit 320 km na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjne z możliwością wykorzystania również w okresie wakacyjnym. Niewykorzystany w danym miesiącu limit kilometrów przenosi się na następne miesiące 4.Zatrudnienie 1 kierowcy autobusu obecnie świadczącego pracę dowozu dzieci autobusem szkolnym na terenie Gminy Dubicze Cerkiewne, zapewniając wynagrodzenie nie niższe niż 2800 zł brutto 5.Wydzierżawienie od Gminy Dubicze Cerkiewne 1 autobusu (( AUTOSAN H9 2141S- rok produkcji 2000) na potrzeby Wykonawcy na cały okres trwania umowy od 1 września 2012r do 31 sierpnia 2015r 6.w okresie wakacyjnym ( lipiec -sierpień) 1 raz w tygodniu w godzinach porannych i popołudniowych uruchomienie linii komunikacji publicznej ( sprzedaż biletów) na trasie: Dubicze Cerkiewne, Czechy Orlańskie, Werstok, Wojnówka, Starzyna, Górny Gród, Starzyna, Wojnówka, Wiluki, Długi Bród, Zabagonie, Piaski , Witowo, Dubicze Cerkiewne ( trasa około 35 km). Przyjazd w godz. porannych do Dubicz Cerkiewnych powinien nastąpić w godzinach zapewniających dojazd do Hajnówki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tys. zł) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -poręczeniach bankowych; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Dubicze Cerkiewne - BS Hajnówka nr: 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070 Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione, jeżeli środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do terminu wyznaczonego na złożenie ofert a kopię dowodu wpłaty dołączyć do złożonej oferty.. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 15 CZERWCA 2012 r. do godz. 10. 00 w kasie Zamawiającego ( pokój nr 1 ), a kopię dokumentu należy dołączyć do złożonej oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz co najmniej trzech usług wykonanych na potrzeby gmin w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 150 000 zł każda , na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia oraz Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 3.Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiajacy oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - cena za dzierżawę 1 autobusu - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów na odcinku dłuższym niż 5 km 2)zmiany obligatoryjne spowodowane nowelizacją przepisów prawnych, mających zastosowanie przy realizacji umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 , 17-204 Dubicze Cerkiewne - pok. Nr 6 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Metryka strony