Zakup sprzętu zalew 4

Dubicze Cerkiewne: Zakup sprzętu rekreacyjnego do Ośrodka Wypoczynkowego Bachmaty w ramach projektu - Remont zbiornika wodnego Ośrodka Wypoczynkowego Bachmaty na rz. Orlanka w Dubiczach Cerkiewnych - współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 , Oś priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury, Działanie 3.1. Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu z wyłączeniem infrastruktury uzdrowisk
Numer ogłoszenia: 207515 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu rekreacyjnego do Ośrodka Wypoczynkowego Bachmaty w ramach projektu - Remont zbiornika wodnego Ośrodka Wypoczynkowego Bachmaty na rz. Orlanka w Dubiczach Cerkiewnych - współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 , Oś priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury, Działanie3.1. Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu z wyłączeniem infrastruktury uzdrowisk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rekreacyjnego jak niżej: Pakiet Nr 1- plac zabaw wraz z montażem w skład , którego wchodzi: - wieża- skład zestawu: 1.wieża z dachem kopertowym; 2 platformy kwadratowe; 1 platforma trójkątna; 1 zjeżdżalnia długa; 2 ścianki z aplikacją; 6 zabezpieczeń z aplikacją, 1 podest kwadratowy, 3 wejściówki, 5 stopni; 1 rurka nad zjeżdżalnią, pole strefy bezpieczeństwa: 37 m2; obwód strefy bezpieczeństwa 26 m; Wszystkie elementy wchodzące w skład zestawu przy kontakcie z ziemią wymagają montażu za pomocą stalowych okuć kotwionych na betonowym fundamencie -linarium - szt 1 /stożek/: sieć lin w kształcie stożka, średnica podstawy 180 cm, wysokość urządzenia 250 cm. Konstrukcja : rura stalowa o średnicy 160 mm, zakotwiona 100cm poniżej gruntu w betonowym fundamencie, liny polipropylenowe o średnicy od 16-18 mm z rdzeniem stalowym, łączniki lin aluminiowe, odporne na zniszczenie, elementy metalowe malowane farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na ciągłe działanie warunków atmosferycznych; -ścianka wspinaczkowa pojedyncza- szt 1 elementy konstrukcyjne: słupy nośne o przekroju okrągłym, z drzewa sosnowego, klejonego z min. 5 warstw, toczonego cylindrycznie o średnicy co najmniej 12cm, ryflowane wzdłużnie dla rozprężenia materiału. Górne powierzchnie słupów konstrukcyjnych zabezpieczone plastikowymi kapturami przed nasiąkaniem. Słupy tworzące konstrukcję nośną osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych okuć do betonowego fundamentu posadowionego min. 60cm w gruncie. Ścianka wykonana ze sklejki wodoodpornej z filmem melaminowym. Elementy stalowe zabezpieczone farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na działanie warunków atmosferycznych. Kamienie wspinaczkowe z porowatej żywicy, zabezpieczone przed obrotem. Elementy drewniane i metalowe połączone ze sobą za pomocą wkrętów, łby wkrętów wkładką plastikową z kapturkiem . Wszystkie materiały i urządzenia powinny mieć aktualne atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania zgodnie z Polskimi Normami. -pomost z belką i z 2 trapami - szt 1: słupy o przekroju okrągłym, wykonane z drewna sosnowego, klejonego z min. 5 warstw, toczone cylindrycznie, o średnicy 12cm, ryflowane wzdłużnie. Górne powierzchnie słupów konstrukcyjnych zabezpieczone przed nasiąkaniem, trwale zamocowanymi plastikowymi kapturami. Słupy tworzące konstrukcję nośną osadzone 10 cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych okuć kotwionych na betonowym fundamencie min 60 cm w gruncie. Elementy drewniane (słupy, podesty)  muszą być zabezpieczone przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez impregnację środkami na bazie naturalnych olejów i wosków, posiadających wymagane atesty higieniczne. Łańcuchy i elementy złączne ocynkowane. Zakończenia elementów złącznych osłonięte plastikowymi korkami z zaślepkami. - huśtawka podwójna z belką metalową - 1 szt: Słupy nośne o przekroju okrągłym , wykonane są z drewna sosnowego, klejonego z min. 5 warstw, toczonego cylindrycznie o średnicy 12 cm, ryflowane wzdłużnie. Słupy osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych okuć kotwionych na betonowym fundamencie min 60cm w gruncie. Nogi drewniane huśtawki zabezpieczone przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez impregnację środkami na bazie naturalnych olejów i wosków, posiadających wymagane atesty higieniczne. Górna belka metalowa huśtawki, pospawana z giętych rur o średnicy min. 60 mm połączonych płaskownikami ,malowana farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na ciągłe działanie warunków atmosferycznych. Siedziska gumowe z atestem. Łańcuchy zawiesi siedzisk i elementy złączne ocynkowane. Łby elementów złącznych osłonięte plastikowymi korkami. - równoważnia na sprężynach - 1 szt: Belka o długości 300 cm wykonana z drewna sosnowego, klejonego z 6 warstw, o wymiarach 14 x 14 cm, zabezpieczona przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez impregnację środkami na bazie naturalnych olejów i wosków posiadających wymagane atesty higieniczne. Sprężyny wykonane z pręta fi 18 mm ze stali jakościowej, zabezpieczone farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na ciągłe działanie warunków atmosferycznych. Osadzenie sprężyn na fundamentach ok. 60 cm w gruncie. - piaskownica szt 1 - wykonana z bali sosnowych /drewno impregnowane środkiem grzybobójczym z atestem higienicznym/ wysokość piaskownicy 30 cm; długość i szerokość 312 x312 cm. -ławka z bali stała szt 4 - ławka z drewna sosnowego impregnowanego ciśnieniowo Elementy złączne ocynkowane i zabezpieczone odpowiednią osłoną np. plastikowymi korkami z zaślepkami. Wymiary: wysokość 0,45m, siedzisko: 0,37- 0,40 m x 1,80-2,00m Pakiet Nr 2- narty turystyczne śladowe do jazdy rekreacyjnej z butami, kijkami i wiązaniami - 10 kompletów - /różnej długości do stosowane do wzrostu od 162 cm do 172 cm/ rozmiary butów nr 37 -1 szt; Nr 38-2 szt; Nr 39- 2szt; Nr 40 -2 szt; Nr 41 - 1 szt: Nr 42- 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.11.00-3, 37.50.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    - atesty , certyfikaty, deklaracje zgodności z PN - kosztorys ofertowy( załącznik Nr 3 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1)zmiana  zasad finansowania zamówienia; 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 , Oś priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury, Działanie3.1. Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu z wyłączeniem infrastruktury uzdrowisk.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Metryka strony

Udostępniający: Mikołaj Ławrynowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2011-08-01

Data modyfikacji: 2012-01-20

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2011-08-01