GOZ 1
Numer ogłoszenia: 196303 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia w ramach projektu Przebudowa, rozbudowa oraz wyposażenie Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dubiczach Cerkiewnych w ramach realizacji programu dostosowawczego dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa VI. Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury w zakresie opieki zdrowotnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1. Ultrasonograf cyfrowy (USG)- 1 szt., I. Konstrukcja: 1. Kliniczny, cyfrowy, wysokiej klasy aparat ultrasonograficzny z kolorowym Dopplerem, 2. Konstrukcja i oprogramowanie oferowanej wersji aparatu - wprowadzone do produkcji i eksploatacji nie wcześniej niż w 2009 roku, 3. Przetwornik 12-bitowy, 4. Zaawansowany technicznie cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej, 5. Ilość niezależnych kanałów nadawczych: min. 1024, 6. Ilość niezależnych kanałów odbiorczych: min. 1024, 7. Ilość aktywnych gniazd głowic obrazowych: min. 3, 8. Dynamika obrazu: co najmniej 190 dB, 9. Monitor LCD wysokiej rozdzielczości bez przeplotu o przekątnej ekranu minimum 15 cali. Możliwość obrotu ekranu monitora w płaszczyźnie poziomej i pionowej oraz zmiana wysokości monitora względem pulpitu 10. Zakres częstotliwości pracy USG: od 2 MHz do co najmniej 14 MHz, 11. Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop): min. 2000, 12. Możliwość uzyskania dynamicznych obrazów po zamrożeniu ze zmianą prędkości odtwarzania (tzw. Cineloop), 13. Pamięć dynamiczna dla trybu M-mode lub D-mode min. 1000 sek, 14. Głębokość pola obrazowego: co najmniej od 2 cm do 24 cm, 15. Ilość ustawień wstępnych (tzw. Presetów) programowanych przez użytkownika: minimum 15, 16. Podstawa jezdna z czterema obrotowymi kołami z możliwością blokowania każdego z nich, II. Obrazowanie i prezentacja obrazu: 17. Kombinacje prezentowanych jednocześnie obrazów min. B, B + B, M, B + M, D, B + D, B + C (Color Doppler), B + PD (Power Doppler), B + Color + M, 18. FRAME RATE dla trybu B: min. 650 obrazów na sek., 19. FRAME RATE dla trybu B + kolor: min. 200 obrazów na sek., 20. Obrazowanie na II harmonicznej. Min. 3 pasma częstotliwości, 21. Obrazowanie w trybie Spektralny Doppler Pulsacyjny (PWD) ze wszystkich głowic. 22. Zakres prędkości Dopplera pulsacyjnego (PWD) min.: + - 6,3 m na sek (przy zerowym kącie bramki), 23. Obrazowanie w trybie Doppler Kolorowy (CD) ze wszystkich głowic. 24. Zakres prędkości Dopplera Kolorowego (CD) min.: + - 3,9 m na sek., 25. Obrazowanie w trybie Power Doppler (PD) ze wszystkich głowic, 26. Aparat wyposażony w obrazowanie M-mode anatomiczny w czasie rzeczywistym Min. 3 kursory (linie proste), 27. Aparat wyposażony w obrazowanie M-mode anatomiczny z pamięci Cineloop. Min. 3 kursory (linie proste), 28. Obrazowanie w trybie Triplex - (B+CD PD +PWD) na wszystkich głowicach, 29. Jednoczesne obrazowanie B + B CD (Color-Power Doppler) w czasie rzeczywistym, 30. Zakres bramki dopplerowskiej: min. od 0,5 mm do 10 mm, 31. Korekcja kąta bramki dopplerowskiej max. + - 80 stopni, 32. Zasięgowa regulacja wzmocnienia (TGC lub STC) min. w 8 strefach, 33. Możliwość zmian map koloru w Color Dopplerze min. 25 map, III. Archiwizacja obrazów: 34. Wewnętrzny system archiwizacji z zapisem obrazów na dysku twardym (min. 160 GB) i bazą pacjentów, 35. Aparat w standardzie wyposażony w zapis obrazów w formacie DICOM i wyjście do podłączenia sieci DICOM (wersja 3.0), 36. Zapis obrazów w formatach DICOM, JPG, BMP i TIFF w systemie aparatu i bezpośrednio z niego na nośnikach typu PenDrvie oraz płytach CD-R RW, 37. Videoprinter czarno-biały, 38. Wbudowana nagrywarka CD-R RW i specjalistyczne oprogramowanie służące do archiwizacji danych, 39. Wbudowane wyjście USB 2.0 do podłączenia nośników typu PenDrive, 40. Wbudowana karta sieciowa Ethernet 10-100 Mbps, 41. Możliwość podłączenia aparatu do dowolnego komputera PC kablem sieciowych 100 Mbps w celu wysyłania danych (obrazy, raporty), 42. Możliwość podłączenia drukarki laserowej do wydruku raportów bezpośrednio z aparatu, 43. Możliwość jednoczesnego zapisu obrazu na wewnętrznym dysku HDD i nośniku typu PenDrive oraz wydruku obrazu na printerze. Wszystkie 3 akcje dostępne po naciśnięciu jednego przycisku, IV. Funkcje użytkowe: 44. Powiększenie obrazu bez pogorszenia jakości: min. x6, 45. Ilość pomiarów obrazowanych jednocześnie na ekranie: Minimum 8, 46. Pomiar odległości, obwodu, pola powierzchni, objętości,47. Przełączanie głowic z klawiatury, 48. Pełna klawiatura alfanumeryczna, 49. Programowalne klawisze min. 10, 50. Podświetlane klawisze na pulpicie sterowniczym min. w 1 kolorze, Specjalistyczne oprogramowanie ginekologiczno-położnicze posiadające: Szczegółowe raporty badań z uśrednieniem wyników, Możliwość przedstawienia wyników na siatkach centylowych, Automatyczne zapamiętywania wszystkich raportów z badań, 51. Oprogramowanie do badań: Brzusznych, Naczyniowych, Urologicznych, Małych narządów (tarczyca, piersi), Ortopedycznych (badania bioderek z pomiarem kątów metodą Grafa) Pediatrycznych, Kardiologicznych, Transkranialnych. V. Głowice ultradźwiękowe: 52. Głowica elektroniczna Convex, szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy, 53. 1) Zakres częstotliwości pracy: co najmniej 2,0 - 6,0 MHz., 54. 2) Liczba lementów: min. 190, 55. 3) Kąt skanowania min. 60 st., 56. 4) obrazowanie harmoniczne min. 3 pasma częstotliwości, 57. Głowica elektroniczna Liniowa szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy, 58. 1) Zakres częstotliwości pracy: co najmniej 4,0 - 13,0 MHz, 59. 2) Liczba elementów: min. 190, 60. 3) szerokość pola skanowania min. 50 mm, 61. 4) obrazowanie harmoniczne: min. 3 pasma częstotliwości, VI. Możliwość rozbudowy - opcje ( dostępne w dniu składania oferty), 62. Możliwość rozbudowy o obrazowanie w trybie Kolorowy Doppler Tkankowy (Color Tissue Doppler) oraz Spektralny Doppler Tkankowy, 63. Możliwość rozbudowy o inne typy obrazowania i współpracy z głowicami do badań: kardiologicznych, naczyniowych, małych narządów, położniczych, ginekologicznych, ortopedycznych, endokawitarnych, śródoperacyjnych, przezczaszkowych, obrazowanie 3D-4D, 64. Możliwość rozbudowy o głowicę Liniową min. 5,0-10,0 MHz, min. 192 elementy, szerokość skanu max. 40 mm, 65. Możliwość rozbudowy systemu o obrazowanie 3D w czasie rzeczywistym (tzw. 4D) z głowicy objętościowej brzusznej, min. 3,0 - 10 MHz, min. 190 elementów, obrazowanie harmoniczne min. 3 pasma, 66. Możliwość rozbudowy systemu o obrazowanie 3D w czasie rzeczywistym (tzw. 4D) z głowicy objętościowej endovaginalnej, min. 3,0 - 9,0 MHz, min. 190 elementów, obrazowanie harmoniczne min. 3 pasma, 67. Możliwość rozbudowy systemu o współprace z głowicą transrektalną dwupłaszczyznową w układzie Convex-Convex, 68. Możliwość rozbudowy systemu o elektroniczną głowicę Liniową 2,0-6,0 MHz o długości min. 70 mm, z centralnym kanałem biopsyjnym przechodzącym przez głowicę, 69. Możliwość rozbudowy systemu o elektroniczną głowicę laparoskopową 4,0-10,0 MHz, VII. INNE: 70. Instrukcja w języku polskim, 71. Certyfikat CE na aparat i głowice, 72. Okres gwarancji obejmujący cały system( aparat, głowice, printer) min. 24 miesiące, 73. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, załączyć dokument potwierdzający, 74. Fabrycznie nowy, 75. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty. Pakiet 2. Defibrylator z kardiomonitorem- 1 szt., 1. Urządzenie do monitorowania i defibrylacji, 2. Masa defibrylatora z akumulatorem i łyżkami poniżej 9 kg, 3. Ekran kolorowy typu TFP o przekątnej minimum 8, 4. Możliwość wyświetlania na ekranie 4 krzywych dynamicznych, 5. Wyświetlanie wszystkich monitorowanych parametrów w formie cyfrowej, 6. Dwufazowa fala defibrylacji, 7. Defibrylacje ręczna w zakresie min. od 1 do 360J, 8. Czas ładowania do energii 200 J max. 5 sekund, 9. Możliwość wyboru jednego spośród minimum 20 poziomów energii defibrylacji, 10. Defibrylacja półautomatyczna (AED) z systemem doradczym, 11. Energia defibrylacji w trybie AED min. od 100 do 360 J, 12. Programowane przez użytkownika wartości energii dla 1, 2 i 3 defibrylacji z energią 200 J i większą, 13. Dźwiękowe i tekstowe komunikaty w języku polskim prowadzące użytkownika przez proces defibrylacji półautomatycznej, 14. Urządzenie wyposażone w uniwersalne łyżki defibrylacyjne dla dorosłych i dla dzieci, 15. Ustawianie energii defibrylacji, ładowania i wstrząsu na łyżkach defibrylacyjnych, 16. Możliwość wykonania kardiowersji, 17. Możliwość wykonania defibrylacji półautomatycznej za pomocą elektrod jednorazowych, 18. Wbudowana drukarka termiczna, 19. Papier o szerokości min. 50 mm, 20. Możliwość wydruku w czasie rzeczywistym minimum 3 krzywych, 21. Monitorowanie EKG min. z 3 odprowadzeń, 22. a. Zakres pomiaru częstości akcji serca w zakresie od 15-300 B-min. 23. b. Wzmocnienie sygnału: x0,25; x0,5; x1; x2; x4, 24. Stymulacja zewnętrzna nieinwazyjna, 25. Tryb stymulacji: sztywny i na żądanie, 26. Natężenie prądu stymulacji w zakresie min. od 0do 200mA, 27. Zakres częstości stymulacji w zakresie min. od 40 do 170 imp-min, 28. Pomiar saturacji (SpO2) za pomocą czujnika na palec dla dorosłych, 29. Prezentacja wartości saturacji oraz krzywej pletyzmograficznej na ekranie, 30. Pomiar nieinwazyjnego ciśnienia krwi (NIBP): Metoda pomiaru oscylometryczna, zakres pomiaru: od 10-270mmHg, na wyposażeniu mankiet dla dorosłych, 31. Ręczne ustawianie granic alarmowych wszystkich monitorowanych parametrów, 32. Zasilanie systemu i ładowanie akumulatorów z sieci napięcia zmiennego 230V, 33. Akumulator bez efektu pamięci z możliwością wymiany bez użycia dodatkowych narzędzi, 34. Czas pracy na bateriach dla urządzenia: minimum 5 godzin monitorowania, 35. Możliwość wykonania min. 100 defibrylacji z energią 200 J na w pełni naładowanych bateriach, 36. Ładowanie akumulatora od 0 do 100% pojemności w czasie do 4 godzin, 37. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 38. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 39. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 40.Fabrycznie nowy. Pakiet 3. (Pakiet musi być zaoferowany w całości przez jednego wykonawcę), 3.1.Otoskop - 1 kpl., 1. Uchwyt bateryjny otoskopu z ładowarką, 2. Głowica otoskopowa typu Heine wraz z kompletem wzierników (min. 4 wzierniki wielokrotnego użytku), 3. Lupa odchylana, powiększająca obraz 3 krotnie, 4. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 5. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 6. Fabrycznie nowy, 3.2. Aparat EKG z przystawką spirometryczną i wózkiem- 1 kpl., 1. Aparat 3, 6, 12 kanałowy, 2. Analiza i interpretacja EKG, 3. Klawiatura alfanumeryczna, 4. Detekcja stymulatora serca, 5.Wyświetlacz graficzny prezentujący przebieg 3; 6 oraz 12 kanałów EKG, 6. Szerokość papieru min. 110 mm, 7. Pamięć przebiegów EKG pozwalająca na wykonanie kopii bieżącego zapisu EKG, 8. Zasilanie sieciowe i akumulatorowe, akumulator bezobsługowy wraz z ładowarką wbudowany wewnątrz aparatu, 9. Głowica drukująca z automatyczną regulacją linii izoelektrycznej, cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i mięśniowych, 10. Interfejs komunikacyjny RS 232, 11. Sygnał EKG 12 odprowadzeń standardowych, 12. Odprowadzenia Cabrera, 13. Sygnalizacja braku kontaktu każdej elektrody ze skórą, 14. Czułość: 2,5; 5; 10; 20 ( mm-mV ± 5%),15. Prędkość zapisu 5 - 10 - 25 - 50mm-s, 16. Waga do 5 kg, 17. Funkcja spirometrii ( w przypadku braku tej funkcji przystawka spirometryczna), 18. Oprogramowanie zarządzania danymi EKG, 19. Mobilny wózek na aparat i akcesoria, z wysięgnikiem na kabel pacjenta, koła wyposażone w blokadę, 20. W wyposażeniu elektrody klamrowe i przyssawkowe 2 kpl, 21. Funkcja wysyłania badania przez telefon komórkowy do systemu archiwizacji danych, 22. Oprogramowanie i instrukcja obsługi w języku polskim, 23. Spełnienie obowiązujących norm bezpieczeństwa, 24. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 25. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 26. Fabrycznie nowe, 3.3. Ciśnieniomierz na statywie jezdnym - 1 szt., 1. Mechaniczny aparat do mierzenia ciśnienia, 2. Średnica tarczy min. 15mm., 3. Na statywie jezdnym, 4. Typu BigBen, 5. Zakres pomiarowy od 0-300 mm-Hg, 6. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 7. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 8. Fabrycznie nowy. Pakiet 4. Zestaw ratunkowo - reanimacyjny zapakowany w torbie medycznej- 1 kpl. 1. Plecak ratowniczy wykonany z materiału Cordura , oznakowany sygnalizacyjnymi elementami odblaskowymi , wyposażony w plakietkę identyfikacyjną krzyża św. Andrzeja - 1 szt., 2. Rurki ustno-gardłowe Guedela , kodowane kolorami , 7 szt.- 1 kpl., 3. Ssak mechaniczny, ręczny typu pistoletowego- w komplecie z pojemnikiem i cewnikami dla dorosłych (5) i dzieci (3,5 i 14) o wydajności 20l na min. , z jednorazowym filtrem mikronowym, zabezpieczającym osoby udzielające pomocy przed ewentualnym zakażeniem- 1 kpl., 4. Ssak akumulatorowy z wymiennym pojemnikiem do sterylizacji w autoklawie + oprzyrządowanie- 1 kpl., 5. Laryngoskop z oświetleniem światłowodowym z kompletem 3 łyżek w etui - 2 kpl., 6. Kleszczyki typu Pean Rochester 24 cm proste - 5 szt, 7. Kleszczyki typu Pean Rochester 24 cm zakrzywione - 5 szt, 8. Szczypce Magilla 7,25 dla dzieci i młodzieży - 2 szt, 9. Szczypce Magilla 9 dla dorosłych- 2 szt, 10. Nożyczki medyczne proste - 4 szt., 11. Nożyczki ratownicze - 1 szt., 12. Combibag-Worek samorozprężalny uniwersalny silikonowy dla dorosłych, dzieci i niemowląt z dwustopniowym zaworem bezpieczeństwa 60-20 cm H2O. Dezynfekcja w płynach, sterylizacja w autoklawie - 1 szt., 13. Komplet masek anestezjologicznych - jednoczęściowe silikonowe, z miękkim brzegiem Nr 0,1,2,3,4,5 - 1 kpl., 14. Komplet masek - dwuczęściowe silikonowe Nr 3,4,5 - 1 kpl., 15. Słuchawki lekarskie, anestezjologiczne, głowa wykonana z lekkiego materiału, głowica pokryta powłoczką antyalergiczną, miękkie wymienialne oliwki, wymienialna membrana - 2 szt., 16. Ciśnieniomierz ręczny z manometrem, pomiar w zakresie 0-300 mmHg, spust powietrza regulowany zaworem ręcznym z mankietem regulowanym dla dorosłych, - 1 szt, 17. Ciśnieniomierz mechaniczny zegarowy z kompletem mankietów dla dzieci lub mankietem regulowanym - 1 szt., 18. Butla tlenowa 2,7 dm, aluminiowa z zaworem standardowym DIN.- 1 szt., 19. Reduktor wykonany z mosiądzu z przepływomierzem nastawnym 0-25 l na min. oraz złączem AGA, 20. Maski do tlenoterapii dla dorosłych, do 100% O2, do wysokich stężeń tlenu, z zaworem ( two side non-rebreath-ing), rezerwuarem i przewodem tlenowym - 6 szt., 21. Maski do tlenoterapii dla dzieci, do wysokich stężeń tlenu z zaworem jednodrogowym i rezerwuarem oraz przewodem tlenowym - 6 szt., 22. Folia izotermiczna, tzw. koc przeżycia, 200x160 cm - 3 szt., 23. Kołnierz ortopedyczny uniwersalny dla dorosłych, sztywny, z możliwością sprawdzenia tętna na tętnicach szyjnych, unieruchomienie szyi w neutralnej, bezpiecznej pozycji, regulacja podbródka w 4 punktach, uniwersalne podparcie potylicy, łatwy dostęp do tchawicy i żył szyjnych , wykonany z materiału zabezpieczającego wchłanianie krwi i wody, przenikalny dla promieni X - 1 szt., 24. Kołnierz ortopedyczny uniwersalny dla dzieci, sztywny, z możliwością sprawdzenia tętna na tętnicach szyjnych, unieruchomienie szyi w neutralnej, bezpiecznej pozycji, regulacja podbródka w 3 punktach, uniwersalne podparcie potylicy, łatwy dostęp do tchawicy i żył szyjnych , wykonany z materiału zabezpieczającego wchłanianie krwi i wody, przenikalny dla promieni X - 1 szt., 25. Szyny typu Kramera do unieruchamiania kończyn dla dorosłych 50x8 cm - 4 szt., 26. Szyny typu Kramera do unieruchamiania kończyn dla dzieci 26x5 -4 szt, 27. Staza standardowa z plastikowym zamkiem - 3 szt. 28. Mankiet do szybkich przetoczeń, wykonany z nylonu, wyposażony w klasyczny manometr i silikonowe przewody do pompowania. Zakres pomiaru 20-300mmHg, dokładność pomiaru + - 6 mmHg podziałka skali 2 mmHg - 1 szt, 29. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 30. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 31. Fabrycznie nowy. Pakiet 5. (Pakiet musi być zaoferowany w całości przez jednego wykonawcę) 5.1.Szafa kartotekowa - 4 szt., 1. 5-szufladowa szafa kartotekowa do przechowywania kopert B5 poziomo, 2. Szuflada przystosowana do dwóch rzędów kartotek, na prowadnicach kulkowych o podwójnym wysuwie i z zabezpieczeniem przed wypadaniem, centralne ryglowanie szuflad, 3. Maksymalny wymiar przechowywanego dokumentu 215x258mm, 4. Maksymalne obciążenie szuflady min. 50 kg., 5. Wymiary szer. 610 x głębokość 630 x wysokość 1285 (+ -5%), 6. Korpus szafki, szuflady wykonane z blachy stalowej, wieniec dolny z blachy ocynkowanej, malowane proszkowo, 7. Kolor biały, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa, 5.2. Zestaw szaf dwudzielnych na ubranie medyczne (4 szt.) - 1 zestaw, 1. Szafa ubraniowa, komora szafy podzielona na dwa przedziały , umożliwiające oddzielne umieszczenie odzieży ochronnej i ubrań codziennych, 2. Ilość segmentów: 4, na cokole, 3. W każdym przedziale półka i drążek , wieszaki ubraniowe, haczyk na ręczniki oraz lusterko, 4. Wykonana z blachy stalowej , wieniec dolny z blachy ocynkowanej, 5. Drzwi ze szczelinami wentylacyjnymi i ramką na etykietę, 6. Zamek kłódkowy, 7. Kolor biały, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowe, 5.3. Szafa lekarska 1 drzwiowa (wzmocnione drzwi komory dolnej)- 2 szt., 1. Szafa lekarska 1 drzwiowa, (wzmocnione drzwi komory dolnej), 2. Metalowy szkielet lakierowany proszkowo Kolor biały, 3. W górnej części : 3 szklane półki z możliwością regulacji wysokości, drzwi szklane w metalowej ramie, 4. w dolnej części: komora zamykana samodzielnie, 1 półka, drzwi pełne metalowe, 5. Drzwi wyposażone w uszczelki magnetyczne oraz zamek patentowy, 6. Stopki regulacyjne zapewniające możliwość poziomowania szafy, 7. Wysokość 1700-1800 mm, szerokość 500-600mm, głębokość 400-450mm, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa, 5.4. Szafa lekarska 2 drzwiowa (wzmocnione drzwi komory dolnej)- 1 szt., 1. Szafa lekarska 2 drzwiowa, (wzmocnione drzwi komory dolnej), 2. Metalowy szkielet lakierowany proszkowo Kolor biały, 3. W górnej części : 2 szklane półki z możliwością regulacji wysokości, drzwi szklane w metalowej ramie, 4. W dolnej części: komora zamykana samodzielnie, 1 półka, drzwi pełne metalowe, 5. Drzwi wyposażone w uszczelki magnetyczne oraz zamek patentowy, 6. Stopki regulacyjne zapewniające możliwość poziomowania szafy, 7. Wysokość 1700-1800 mm, szerokość 750-800mm, głębokość 400-450mm, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa, 5.5. Stojak jezdny do kroplówki - 1 szt., 1. Stojak do płynów infuzyjnych, 2. Podstawa na kółkach, 3. Część górna wyposażona w min. 2 uchwyty na kroplówki, 4. Regulacja wysokości w zakresie 1360-2340mm. (+ -5%), 5. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 6. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 7. Fabrycznie nowy, 5.6. Biurko lekarskie z centralnym zamkiem szuflad - 3 szt., 1. Biurko lekarskie z kontenerem zbudowanym z dwóch szuflad dostosowanych do formatów na karty chorób pacjentów, 2. Centralny zamek szuflad, 3. 1200x600x740h, 4. Kolor biały, 5. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 6. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 7. Fabrycznie nowe, Pakiet 6. (Pakiet musi być zaoferowany w całości przez jednego wykonawcę) 6.1. Stoliki zabiegowe ze stali nierdzewnej - 3 szt., 1. Stolik zabiegowy, 2. Na 4 kółkach , w tym 2 z blokadą, 3. Dwa blaty ze stali nierdzewnej, 4. Wysokość 800 mm, szerokość 450 mm, długość 745 mm (+ - 5%), 5. Stelaż ze stali nierdzewnej lub metalowy pokryty lakierem proszkowym, 6. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 7. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 8. Fabrycznie nowy, 6.2. Kozetki lekarskie - 2 szt., 1. Kozetka lekarska, 2. Podstawa kozetki wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym, 3. Leże tapicerowane gąbką i skajem - kolor pomarańczowy, 4. Regulowany kąt uniesienia podgłówka, 5. Uchwyt na rolkę podkładu papierowego, 6. Wymiary: długość x szerokość 2040x 650 mm (z tolerancją wymiarów ± 50 mm), wysokość 650 mm ( tolerancja wymiaru ± 50 mm), 7. Wykonana z materiału odpornego na środki dezynfekcyjne, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa. 6.3. Kozetka drewniana do EKG (szeroka)- 1 szt., 1. Kozetka lekarska, przystosowana do wykonywania badań EKG, 2. Podstawa kozetki wykonana z litego drewna, 3. Leże tapicerowane gąbką i skajem kolor pomarańczowy, 4. Regulowany kąt uniesienia podgłówka, 5. Uchwyt na rolkę podkładu papierowego, 6. Wymiary: długość x szerokość 2040x 650 mm (z tolerancją wymiarów ± 50 mm), wysokość 750 mm ( tolerancja wymiaru ± 50 mm), 7. Wykonana z materiału odpornego na środki dezynfekcyjne, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa. 6.4. Fotel do pobierania materiałów laboratoryjnych- 1 szt., 1. Fotel do pobierania materiałów laboratoryjnych, 2. Płynna regulacja kąta pochylenia oparcia, 3. Wyposażony w dwa podłokietniki przestawne, 4. Wyposażony w półkę boczną z możliwością zamontowania z obu stron, 5. Tapicerka łatwozmywalna odporna na środki dezynfekcyjne, 6. Kolor pomarańczowy, 7. Wymiary siedziska : szerokość 70 cm (+ - 10% ), długość 70 cm (+ - 10% ), 8. Dopuszczalne obciążenie min. 120 kg., 9. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 10. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 11. Fabrycznie nowe. Pakiet 7. (Pakiet musi być zaoferowany w całości przez jednego wykonawcę), 7.1. Stołki obrotowe (skaja)- 3 szt., 1. Stołek obrotowy, 2. Wykonany ze stali nierdzewnej, 3. Bez oparcia, 4. Wyposażony w hamulec, 5. Nożne sterowanie pneumatycznej regulacji wysokości siedziska (od 600mm do 760mm) (+ - 10%), 6. Metalowa obręcz pod stopy o regulowanej wysokości, 7. Tapicerowane (skay) siedzisko o średnicy 350-400mm, kolor pomarańczowy, 8. Podstawa o średnicy 450-500 mm, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowe, 7.2. Krzesła obrotowe (skaja)- 4 szt., 1. Krzesło obrotowe, 2. Tapicerowane (skay) siedzisko kolor pomarańczowy, 3. Pneumatyczna regulacja wysokości, 4. Z podłokietnikami, 5. Podstawa na kółkach, 6. Regulacja oparcia, 7. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 8. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 9. Fabrycznie nowe. Pakiet 8. Lodówka do przechowywania szczepionki - 1 szt., 1. Lodówka-chłodziarka z oddzielnym zamrażalnikiem, 2. Klasa energetyczna min. A+, 3. Wysokość 150 cm (+ - 10 cm), 4. Dodatkowo zamrażalnik o pojemności 10 - 45 l. , 5. Kolor biały, 6. Automatyczne odszranianie, 7. Regulacja wysokości półek, 8. Liczba drzwi zewnętrznych- 2, 9. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 10. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 11. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 12. Fabrycznie nowa. Pakiet 9, 9.1. Waga elektroniczna ze wzrostomierzem - 1 szt., 1. Waga elektroniczna ze wzrostomierzem, 2. Obciążenie minimalne i maksymalne 1kg - 200 kg, 3. Waga legalizowana, 4. Pomiar wzrostu od 0,6 m do 2 m, 5. Wartość działki legalizacyjnej (e): 100g, 6. Solidna i stabilna platforma, pokryta gumą antypoślizgową, 7. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 8. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 9. Fabrycznie nowe, 9.2. Waga medyczna dla niemowląt - 1 szt., 1. Waga medyczna dla niemowląt, 2. Elektroniczna, 3. Obciążenie do max. 20kg, 4. Zakres ważenia od 100g- min. do 20 kg, 5. Wartość działki legalizacyjnej (e): 5g, 6. Funkcja TARY, 7. Funkcja HOLD- zatrzymanie wyniku, 8. Zasilacz sieciowy w komplecie, 9. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 10. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 11. Fabrycznie nowa. Pakiet 10. Zestaw siedzisk do poczekalni pacjentów (4 punktowe), 1. 4-punktowy zestaw siedzisk do poczekalni pacjentów, 2. Rama metalowa malowana proszkowo, 3. Tapicerowane siedzisko i oparcie, 4. Tapicerka łatwozmywalna , odporna na środki dezynfekcyjne, 5. Tapicerka - kolor pomarańczowy, 6. Szerokość 200-235 cm, 7. Głębokość 60cm (+ - 10%), 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0, 33.12.32.00-0, 33.18.21.00-0, 33.19.23.00-5, 33.14.16.23-3, 39.11.00.00-6, 42.92.31.10-6, 33.12.41.00-6, 39.71.11.30-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a.aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, b.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, c.koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. wypełnione zestawienie parametrów i warunków granicznych- załącznik nr 2 oraz foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi, potwierdzające obecność posiadanych funkcji urządzenia , dokumenty i oświadczenia wymienione w zał. nr 2.( + wersja elektroniczna), 2. katalogi lub kopie kart katalogowych, potwierdzające spełnienie wymaganych-zaoferowanych parametrów, 3. aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, deklaracje zgodności CE , wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment, 4. instrukcja użytkownika w języku polskim, Dokumentacja Techniczno Ruchowa w języku polskim( jeżeli jest wymagana prawem) - dostarczyć wraz z ofertą lub przy dostawie urządzenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: zmiana zasad finansowania zamówienia; zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa VI. Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury w zakresie opieki zdrowotnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony