GOZ 1

Dubicze Cerkiewne: Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia w ramach projektu Przebudowa, rozbudowa oraz wyposażenie Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dubiczach Cerkiewnych w ramach realizacji programu dostosowawczego dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa VI. Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury w zakresie opieki zdrowotnej.

Numer ogłoszenia: 196303 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia w ramach projektu Przebudowa, rozbudowa oraz wyposażenie Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dubiczach Cerkiewnych w ramach realizacji programu dostosowawczego dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa VI. Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury w zakresie opieki zdrowotnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1. Ultrasonograf cyfrowy (USG)- 1 szt., I. Konstrukcja: 1. Kliniczny, cyfrowy, wysokiej klasy aparat ultrasonograficzny z kolorowym Dopplerem, 2. Konstrukcja i oprogramowanie oferowanej wersji aparatu - wprowadzone do produkcji i eksploatacji nie wcześniej niż w 2009 roku, 3. Przetwornik 12-bitowy, 4. Zaawansowany technicznie cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej, 5. Ilość niezależnych kanałów nadawczych: min. 1024, 6. Ilość niezależnych kanałów odbiorczych: min. 1024, 7. Ilość aktywnych gniazd głowic obrazowych: min. 3, 8. Dynamika obrazu: co najmniej 190 dB, 9. Monitor LCD wysokiej rozdzielczości bez przeplotu o przekątnej ekranu minimum 15 cali. Możliwość obrotu ekranu monitora w płaszczyźnie poziomej i pionowej oraz zmiana wysokości monitora względem pulpitu 10. Zakres częstotliwości pracy USG: od 2 MHz do co najmniej 14 MHz, 11. Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop): min. 2000, 12. Możliwość uzyskania dynamicznych obrazów po zamrożeniu ze zmianą prędkości odtwarzania (tzw. Cineloop), 13. Pamięć dynamiczna dla trybu M-mode lub D-mode min. 1000 sek, 14. Głębokość pola obrazowego: co najmniej od 2 cm do 24 cm, 15. Ilość ustawień wstępnych (tzw. Presetów) programowanych przez użytkownika: minimum 15, 16. Podstawa jezdna z czterema obrotowymi kołami z możliwością blokowania każdego z nich, II. Obrazowanie i prezentacja obrazu: 17. Kombinacje prezentowanych jednocześnie obrazów min. B, B + B, M, B + M, D, B + D, B + C (Color Doppler), B + PD (Power Doppler), B + Color + M, 18. FRAME RATE dla trybu B: min. 650 obrazów na sek., 19. FRAME RATE dla trybu B + kolor: min. 200 obrazów na sek., 20. Obrazowanie na II harmonicznej. Min. 3 pasma częstotliwości, 21. Obrazowanie w trybie Spektralny Doppler Pulsacyjny (PWD) ze wszystkich głowic. 22. Zakres prędkości Dopplera pulsacyjnego (PWD) min.: + - 6,3 m na sek (przy zerowym kącie bramki), 23. Obrazowanie w trybie Doppler Kolorowy (CD) ze wszystkich głowic. 24. Zakres prędkości Dopplera Kolorowego (CD) min.: + - 3,9 m na sek., 25. Obrazowanie w trybie Power Doppler (PD) ze wszystkich głowic, 26. Aparat wyposażony w obrazowanie M-mode anatomiczny w czasie rzeczywistym Min. 3 kursory (linie proste), 27. Aparat wyposażony w obrazowanie M-mode anatomiczny z pamięci Cineloop. Min. 3 kursory (linie proste), 28. Obrazowanie w trybie Triplex - (B+CD PD +PWD) na wszystkich głowicach, 29. Jednoczesne obrazowanie B + B CD (Color-Power Doppler) w czasie rzeczywistym, 30. Zakres bramki dopplerowskiej: min. od 0,5 mm do 10 mm, 31. Korekcja kąta bramki dopplerowskiej max. + - 80 stopni, 32. Zasięgowa regulacja wzmocnienia (TGC lub STC) min. w 8 strefach, 33. Możliwość zmian map koloru w Color Dopplerze min. 25 map, III. Archiwizacja obrazów: 34. Wewnętrzny system archiwizacji z zapisem obrazów na dysku twardym (min. 160 GB) i bazą pacjentów, 35. Aparat w standardzie wyposażony w zapis obrazów w formacie DICOM i wyjście do podłączenia sieci DICOM (wersja 3.0), 36. Zapis obrazów w formatach DICOM, JPG, BMP i TIFF w systemie aparatu i bezpośrednio z niego na nośnikach typu PenDrvie oraz płytach CD-R RW, 37. Videoprinter czarno-biały, 38. Wbudowana nagrywarka CD-R RW i specjalistyczne oprogramowanie służące do archiwizacji danych, 39. Wbudowane wyjście USB 2.0 do podłączenia nośników typu PenDrive, 40. Wbudowana karta sieciowa Ethernet 10-100 Mbps, 41. Możliwość podłączenia aparatu do dowolnego komputera PC kablem sieciowych 100 Mbps w celu wysyłania danych (obrazy, raporty), 42. Możliwość podłączenia drukarki laserowej do wydruku raportów bezpośrednio z aparatu, 43. Możliwość jednoczesnego zapisu obrazu na wewnętrznym dysku HDD i nośniku typu PenDrive oraz wydruku obrazu na printerze. Wszystkie 3 akcje dostępne po naciśnięciu jednego przycisku, IV. Funkcje użytkowe: 44. Powiększenie obrazu bez pogorszenia jakości: min. x6, 45. Ilość pomiarów obrazowanych jednocześnie na ekranie: Minimum 8, 46. Pomiar odległości, obwodu, pola powierzchni, objętości,47. Przełączanie głowic z klawiatury, 48. Pełna klawiatura alfanumeryczna, 49. Programowalne klawisze min. 10, 50. Podświetlane klawisze na pulpicie sterowniczym min. w 1 kolorze, Specjalistyczne oprogramowanie ginekologiczno-położnicze posiadające: Szczegółowe raporty badań z uśrednieniem wyników, Możliwość przedstawienia wyników na siatkach centylowych, Automatyczne zapamiętywania wszystkich raportów z badań, 51. Oprogramowanie do badań: Brzusznych, Naczyniowych, Urologicznych, Małych narządów (tarczyca, piersi), Ortopedycznych (badania bioderek z pomiarem kątów metodą Grafa) Pediatrycznych, Kardiologicznych, Transkranialnych. V. Głowice ultradźwiękowe: 52. Głowica elektroniczna Convex, szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy, 53. 1) Zakres częstotliwości pracy: co najmniej 2,0 - 6,0 MHz., 54. 2) Liczba lementów: min. 190, 55. 3) Kąt skanowania min. 60 st., 56. 4) obrazowanie harmoniczne min. 3 pasma częstotliwości, 57. Głowica elektroniczna Liniowa szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy, 58. 1) Zakres częstotliwości pracy: co najmniej 4,0 - 13,0 MHz, 59. 2) Liczba elementów: min. 190, 60. 3) szerokość pola skanowania min. 50 mm, 61. 4) obrazowanie harmoniczne: min. 3 pasma częstotliwości, VI. Możliwość rozbudowy - opcje ( dostępne w dniu składania oferty), 62. Możliwość rozbudowy o obrazowanie w trybie Kolorowy Doppler Tkankowy (Color Tissue Doppler) oraz Spektralny Doppler Tkankowy, 63. Możliwość rozbudowy o inne typy obrazowania i współpracy z głowicami do badań: kardiologicznych, naczyniowych, małych narządów, położniczych, ginekologicznych, ortopedycznych, endokawitarnych, śródoperacyjnych, przezczaszkowych, obrazowanie 3D-4D, 64. Możliwość rozbudowy o głowicę Liniową min. 5,0-10,0 MHz, min. 192 elementy, szerokość skanu max. 40 mm, 65. Możliwość rozbudowy systemu o obrazowanie 3D w czasie rzeczywistym (tzw. 4D) z głowicy objętościowej brzusznej, min. 3,0 - 10 MHz, min. 190 elementów, obrazowanie harmoniczne min. 3 pasma, 66. Możliwość rozbudowy systemu o obrazowanie 3D w czasie rzeczywistym (tzw. 4D) z głowicy objętościowej endovaginalnej, min. 3,0 - 9,0 MHz, min. 190 elementów, obrazowanie harmoniczne min. 3 pasma, 67. Możliwość rozbudowy systemu o współprace z głowicą transrektalną dwupłaszczyznową w układzie Convex-Convex, 68. Możliwość rozbudowy systemu o elektroniczną głowicę Liniową 2,0-6,0 MHz o długości min. 70 mm, z centralnym kanałem biopsyjnym przechodzącym przez głowicę, 69. Możliwość rozbudowy systemu o elektroniczną głowicę laparoskopową 4,0-10,0 MHz, VII. INNE: 70. Instrukcja w języku polskim, 71. Certyfikat CE na aparat i głowice, 72. Okres gwarancji obejmujący cały system( aparat, głowice, printer) min. 24 miesiące, 73. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, załączyć dokument potwierdzający, 74. Fabrycznie nowy, 75. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty. Pakiet 2. Defibrylator z kardiomonitorem- 1 szt., 1. Urządzenie do monitorowania i defibrylacji, 2. Masa defibrylatora z akumulatorem i łyżkami poniżej 9 kg, 3. Ekran kolorowy typu TFP o przekątnej minimum 8, 4. Możliwość wyświetlania na ekranie 4 krzywych dynamicznych, 5. Wyświetlanie wszystkich monitorowanych parametrów w formie cyfrowej, 6. Dwufazowa fala defibrylacji, 7. Defibrylacje ręczna w zakresie min. od 1 do 360J, 8. Czas ładowania do energii 200 J max. 5 sekund, 9. Możliwość wyboru jednego spośród minimum 20 poziomów energii defibrylacji, 10. Defibrylacja półautomatyczna (AED) z systemem doradczym, 11. Energia defibrylacji w trybie AED min. od 100 do 360 J, 12. Programowane przez użytkownika wartości energii dla 1, 2 i 3 defibrylacji z energią 200 J i większą, 13. Dźwiękowe i tekstowe komunikaty w języku polskim prowadzące użytkownika przez proces defibrylacji półautomatycznej, 14. Urządzenie wyposażone w uniwersalne łyżki defibrylacyjne dla dorosłych i dla dzieci, 15. Ustawianie energii defibrylacji, ładowania i wstrząsu na łyżkach defibrylacyjnych, 16. Możliwość wykonania kardiowersji, 17. Możliwość wykonania defibrylacji półautomatycznej za pomocą elektrod jednorazowych, 18. Wbudowana drukarka termiczna, 19. Papier o szerokości min. 50 mm, 20. Możliwość wydruku w czasie rzeczywistym minimum 3 krzywych, 21. Monitorowanie EKG min. z 3 odprowadzeń, 22. a. Zakres pomiaru częstości akcji serca w zakresie od 15-300 B-min. 23. b. Wzmocnienie sygnału: x0,25; x0,5; x1; x2; x4, 24. Stymulacja zewnętrzna nieinwazyjna, 25. Tryb stymulacji: sztywny i na żądanie, 26. Natężenie prądu stymulacji w zakresie min. od 0do 200mA, 27. Zakres częstości stymulacji w zakresie min. od 40 do 170 imp-min, 28. Pomiar saturacji (SpO2) za pomocą czujnika na palec dla dorosłych, 29. Prezentacja wartości saturacji oraz krzywej pletyzmograficznej na ekranie, 30. Pomiar nieinwazyjnego ciśnienia krwi (NIBP): Metoda pomiaru oscylometryczna, zakres pomiaru: od 10-270mmHg, na wyposażeniu mankiet dla dorosłych, 31. Ręczne ustawianie granic alarmowych wszystkich monitorowanych parametrów, 32. Zasilanie systemu i ładowanie akumulatorów z sieci napięcia zmiennego 230V, 33. Akumulator bez efektu pamięci z możliwością wymiany bez użycia dodatkowych narzędzi, 34. Czas pracy na bateriach dla urządzenia: minimum 5 godzin monitorowania, 35. Możliwość wykonania min. 100 defibrylacji z energią 200 J na w pełni naładowanych bateriach, 36. Ładowanie akumulatora od 0 do 100% pojemności w czasie do 4 godzin, 37. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 38. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 39. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 40.Fabrycznie nowy. Pakiet 3. (Pakiet musi być zaoferowany w całości przez jednego wykonawcę), 3.1.Otoskop - 1 kpl., 1. Uchwyt bateryjny otoskopu z ładowarką, 2. Głowica otoskopowa typu Heine wraz z kompletem wzierników (min. 4 wzierniki wielokrotnego użytku), 3. Lupa odchylana, powiększająca obraz 3 krotnie, 4. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 5. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 6. Fabrycznie nowy, 3.2. Aparat EKG z przystawką spirometryczną i wózkiem- 1 kpl., 1. Aparat 3, 6, 12 kanałowy, 2. Analiza i interpretacja EKG, 3. Klawiatura alfanumeryczna, 4. Detekcja stymulatora serca, 5.Wyświetlacz graficzny prezentujący przebieg 3; 6 oraz 12 kanałów EKG, 6. Szerokość papieru min. 110 mm, 7. Pamięć przebiegów EKG pozwalająca na wykonanie kopii bieżącego zapisu EKG, 8. Zasilanie sieciowe i akumulatorowe, akumulator bezobsługowy wraz z ładowarką wbudowany wewnątrz aparatu, 9. Głowica drukująca z automatyczną regulacją linii izoelektrycznej, cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i mięśniowych, 10. Interfejs komunikacyjny RS 232, 11. Sygnał EKG 12 odprowadzeń standardowych, 12. Odprowadzenia Cabrera, 13. Sygnalizacja braku kontaktu każdej elektrody ze skórą, 14. Czułość: 2,5; 5; 10; 20 ( mm-mV ± 5%),15. Prędkość zapisu 5 - 10 - 25 - 50mm-s, 16. Waga do 5 kg, 17. Funkcja spirometrii ( w przypadku braku tej funkcji przystawka spirometryczna), 18. Oprogramowanie zarządzania danymi EKG, 19. Mobilny wózek na aparat i akcesoria, z wysięgnikiem na kabel pacjenta, koła wyposażone w blokadę, 20. W wyposażeniu elektrody klamrowe i przyssawkowe 2 kpl, 21. Funkcja wysyłania badania przez telefon komórkowy do systemu archiwizacji danych, 22. Oprogramowanie i instrukcja obsługi w języku polskim, 23. Spełnienie obowiązujących norm bezpieczeństwa, 24. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 25. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 26. Fabrycznie nowe, 3.3. Ciśnieniomierz na statywie jezdnym - 1 szt., 1. Mechaniczny aparat do mierzenia ciśnienia, 2. Średnica tarczy min. 15mm., 3. Na statywie jezdnym, 4. Typu BigBen, 5. Zakres pomiarowy od 0-300 mm-Hg, 6. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 7. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 8. Fabrycznie nowy. Pakiet 4. Zestaw ratunkowo - reanimacyjny zapakowany w torbie medycznej- 1 kpl. 1. Plecak ratowniczy wykonany z materiału Cordura , oznakowany sygnalizacyjnymi elementami odblaskowymi , wyposażony w plakietkę identyfikacyjną krzyża św. Andrzeja - 1 szt., 2. Rurki ustno-gardłowe Guedela , kodowane kolorami , 7 szt.- 1 kpl., 3. Ssak mechaniczny, ręczny typu pistoletowego- w komplecie z pojemnikiem i cewnikami dla dorosłych (5) i dzieci (3,5 i 14) o wydajności 20l na min. , z jednorazowym filtrem mikronowym, zabezpieczającym osoby udzielające pomocy przed ewentualnym zakażeniem- 1 kpl., 4. Ssak akumulatorowy z wymiennym pojemnikiem do sterylizacji w autoklawie + oprzyrządowanie- 1 kpl., 5. Laryngoskop z oświetleniem światłowodowym z kompletem 3 łyżek w etui - 2 kpl., 6. Kleszczyki typu Pean Rochester 24 cm proste - 5 szt, 7. Kleszczyki typu Pean Rochester 24 cm zakrzywione - 5 szt, 8. Szczypce Magilla 7,25 dla dzieci i młodzieży - 2 szt, 9. Szczypce Magilla 9 dla dorosłych- 2 szt, 10. Nożyczki medyczne proste - 4 szt., 11. Nożyczki ratownicze - 1 szt., 12. Combibag-Worek samorozprężalny uniwersalny silikonowy dla dorosłych, dzieci i niemowląt z dwustopniowym zaworem bezpieczeństwa 60-20 cm H2O. Dezynfekcja w płynach, sterylizacja w autoklawie - 1 szt., 13. Komplet masek anestezjologicznych - jednoczęściowe silikonowe, z miękkim brzegiem Nr 0,1,2,3,4,5 - 1 kpl., 14. Komplet masek - dwuczęściowe silikonowe Nr 3,4,5 - 1 kpl., 15. Słuchawki lekarskie, anestezjologiczne, głowa wykonana z lekkiego materiału, głowica pokryta powłoczką antyalergiczną, miękkie wymienialne oliwki, wymienialna membrana - 2 szt., 16. Ciśnieniomierz ręczny z manometrem, pomiar w zakresie 0-300 mmHg, spust powietrza regulowany zaworem ręcznym z mankietem regulowanym dla dorosłych, - 1 szt, 17. Ciśnieniomierz mechaniczny zegarowy z kompletem mankietów dla dzieci lub mankietem regulowanym - 1 szt., 18. Butla tlenowa 2,7 dm, aluminiowa z zaworem standardowym DIN.- 1 szt., 19. Reduktor wykonany z mosiądzu z przepływomierzem nastawnym 0-25 l na min. oraz złączem AGA, 20. Maski do tlenoterapii dla dorosłych, do 100% O2, do wysokich stężeń tlenu, z zaworem ( two side non-rebreath-ing), rezerwuarem i przewodem tlenowym - 6 szt., 21. Maski do tlenoterapii dla dzieci, do wysokich stężeń tlenu z zaworem jednodrogowym i rezerwuarem oraz przewodem tlenowym - 6 szt., 22. Folia izotermiczna, tzw. koc przeżycia, 200x160 cm - 3 szt., 23. Kołnierz ortopedyczny uniwersalny dla dorosłych, sztywny, z możliwością sprawdzenia tętna na tętnicach szyjnych, unieruchomienie szyi w neutralnej, bezpiecznej pozycji, regulacja podbródka w 4 punktach, uniwersalne podparcie potylicy, łatwy dostęp do tchawicy i żył szyjnych , wykonany z materiału zabezpieczającego wchłanianie krwi i wody, przenikalny dla promieni X - 1 szt., 24. Kołnierz ortopedyczny uniwersalny dla dzieci, sztywny, z możliwością sprawdzenia tętna na tętnicach szyjnych, unieruchomienie szyi w neutralnej, bezpiecznej pozycji, regulacja podbródka w 3 punktach, uniwersalne podparcie potylicy, łatwy dostęp do tchawicy i żył szyjnych , wykonany z materiału zabezpieczającego wchłanianie krwi i wody, przenikalny dla promieni X - 1 szt., 25. Szyny typu Kramera do unieruchamiania kończyn dla dorosłych 50x8 cm - 4 szt., 26. Szyny typu Kramera do unieruchamiania kończyn dla dzieci 26x5 -4 szt, 27. Staza standardowa z plastikowym zamkiem - 3 szt. 28. Mankiet do szybkich przetoczeń, wykonany z nylonu, wyposażony w klasyczny manometr i silikonowe przewody do pompowania. Zakres pomiaru 20-300mmHg, dokładność pomiaru + - 6 mmHg podziałka skali 2 mmHg - 1 szt, 29. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 30. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 31. Fabrycznie nowy. Pakiet 5. (Pakiet musi być zaoferowany w całości przez jednego wykonawcę) 5.1.Szafa kartotekowa - 4 szt., 1. 5-szufladowa szafa kartotekowa do przechowywania kopert B5 poziomo, 2. Szuflada przystosowana do dwóch rzędów kartotek, na prowadnicach kulkowych o podwójnym wysuwie i z zabezpieczeniem przed wypadaniem, centralne ryglowanie szuflad, 3. Maksymalny wymiar przechowywanego dokumentu 215x258mm, 4. Maksymalne obciążenie szuflady min. 50 kg., 5. Wymiary szer. 610 x głębokość 630 x wysokość 1285 (+ -5%), 6. Korpus szafki, szuflady wykonane z blachy stalowej, wieniec dolny z blachy ocynkowanej, malowane proszkowo, 7. Kolor biały, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa, 5.2. Zestaw szaf dwudzielnych na ubranie medyczne (4 szt.) - 1 zestaw, 1. Szafa ubraniowa, komora szafy podzielona na dwa przedziały , umożliwiające oddzielne umieszczenie odzieży ochronnej i ubrań codziennych, 2. Ilość segmentów: 4, na cokole, 3. W każdym przedziale półka i drążek , wieszaki ubraniowe, haczyk na ręczniki oraz lusterko, 4. Wykonana z blachy stalowej , wieniec dolny z blachy ocynkowanej, 5. Drzwi ze szczelinami wentylacyjnymi i ramką na etykietę, 6. Zamek kłódkowy, 7. Kolor biały, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowe, 5.3. Szafa lekarska 1 drzwiowa (wzmocnione drzwi komory dolnej)- 2 szt., 1. Szafa lekarska 1 drzwiowa, (wzmocnione drzwi komory dolnej), 2. Metalowy szkielet lakierowany proszkowo Kolor biały, 3. W górnej części : 3 szklane półki z możliwością regulacji wysokości, drzwi szklane w metalowej ramie, 4. w dolnej części: komora zamykana samodzielnie, 1 półka, drzwi pełne metalowe, 5. Drzwi wyposażone w uszczelki magnetyczne oraz zamek patentowy, 6. Stopki regulacyjne zapewniające możliwość poziomowania szafy, 7. Wysokość 1700-1800 mm, szerokość 500-600mm, głębokość 400-450mm, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa, 5.4. Szafa lekarska 2 drzwiowa (wzmocnione drzwi komory dolnej)- 1 szt., 1. Szafa lekarska 2 drzwiowa, (wzmocnione drzwi komory dolnej), 2. Metalowy szkielet lakierowany proszkowo Kolor biały, 3. W górnej części : 2 szklane półki z możliwością regulacji wysokości, drzwi szklane w metalowej ramie, 4. W dolnej części: komora zamykana samodzielnie, 1 półka, drzwi pełne metalowe, 5. Drzwi wyposażone w uszczelki magnetyczne oraz zamek patentowy, 6. Stopki regulacyjne zapewniające możliwość poziomowania szafy, 7. Wysokość 1700-1800 mm, szerokość 750-800mm, głębokość 400-450mm, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa, 5.5. Stojak jezdny do kroplówki - 1 szt., 1. Stojak do płynów infuzyjnych, 2. Podstawa na kółkach, 3. Część górna wyposażona w min. 2 uchwyty na kroplówki, 4. Regulacja wysokości w zakresie 1360-2340mm. (+ -5%), 5. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 6. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 7. Fabrycznie nowy, 5.6. Biurko lekarskie z centralnym zamkiem szuflad - 3 szt., 1. Biurko lekarskie z kontenerem zbudowanym z dwóch szuflad dostosowanych do formatów na karty chorób pacjentów, 2. Centralny zamek szuflad, 3. 1200x600x740h, 4. Kolor biały, 5. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 6. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 7. Fabrycznie nowe, Pakiet 6. (Pakiet musi być zaoferowany w całości przez jednego wykonawcę) 6.1. Stoliki zabiegowe ze stali nierdzewnej - 3 szt., 1. Stolik zabiegowy, 2. Na 4 kółkach , w tym 2 z blokadą, 3. Dwa blaty ze stali nierdzewnej, 4. Wysokość 800 mm, szerokość 450 mm, długość 745 mm (+ - 5%), 5. Stelaż ze stali nierdzewnej lub metalowy pokryty lakierem proszkowym, 6. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 7. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 8. Fabrycznie nowy, 6.2. Kozetki lekarskie - 2 szt., 1. Kozetka lekarska, 2. Podstawa kozetki wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym, 3. Leże tapicerowane gąbką i skajem - kolor pomarańczowy, 4. Regulowany kąt uniesienia podgłówka, 5. Uchwyt na rolkę podkładu papierowego, 6. Wymiary: długość x szerokość 2040x 650 mm (z tolerancją wymiarów ± 50 mm), wysokość 650 mm ( tolerancja wymiaru ± 50 mm), 7. Wykonana z materiału odpornego na środki dezynfekcyjne, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa. 6.3. Kozetka drewniana do EKG (szeroka)- 1 szt., 1. Kozetka lekarska, przystosowana do wykonywania badań EKG, 2. Podstawa kozetki wykonana z litego drewna, 3. Leże tapicerowane gąbką i skajem kolor pomarańczowy, 4. Regulowany kąt uniesienia podgłówka, 5. Uchwyt na rolkę podkładu papierowego, 6. Wymiary: długość x szerokość 2040x 650 mm (z tolerancją wymiarów ± 50 mm), wysokość 750 mm ( tolerancja wymiaru ± 50 mm), 7. Wykonana z materiału odpornego na środki dezynfekcyjne, 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowa. 6.4. Fotel do pobierania materiałów laboratoryjnych- 1 szt., 1. Fotel do pobierania materiałów laboratoryjnych, 2. Płynna regulacja kąta pochylenia oparcia, 3. Wyposażony w dwa podłokietniki przestawne, 4. Wyposażony w półkę boczną z możliwością zamontowania z obu stron, 5. Tapicerka łatwozmywalna odporna na środki dezynfekcyjne, 6. Kolor pomarańczowy, 7. Wymiary siedziska : szerokość 70 cm (+ - 10% ), długość 70 cm (+ - 10% ), 8. Dopuszczalne obciążenie min. 120 kg., 9. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 10. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 11. Fabrycznie nowe. Pakiet 7. (Pakiet musi być zaoferowany w całości przez jednego wykonawcę), 7.1. Stołki obrotowe (skaja)- 3 szt., 1. Stołek obrotowy, 2. Wykonany ze stali nierdzewnej, 3. Bez oparcia, 4. Wyposażony w hamulec, 5. Nożne sterowanie pneumatycznej regulacji wysokości siedziska (od 600mm do 760mm) (+ - 10%), 6. Metalowa obręcz pod stopy o regulowanej wysokości, 7. Tapicerowane (skay) siedzisko o średnicy 350-400mm, kolor pomarańczowy, 8. Podstawa o średnicy 450-500 mm, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowe, 7.2. Krzesła obrotowe (skaja)- 4 szt., 1. Krzesło obrotowe, 2. Tapicerowane (skay) siedzisko kolor pomarańczowy, 3. Pneumatyczna regulacja wysokości, 4. Z podłokietnikami, 5. Podstawa na kółkach, 6. Regulacja oparcia, 7. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 8. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 9. Fabrycznie nowe. Pakiet 8. Lodówka do przechowywania szczepionki - 1 szt., 1. Lodówka-chłodziarka z oddzielnym zamrażalnikiem, 2. Klasa energetyczna min. A+, 3. Wysokość 150 cm (+ - 10 cm), 4. Dodatkowo zamrażalnik o pojemności 10 - 45 l. , 5. Kolor biały, 6. Automatyczne odszranianie, 7. Regulacja wysokości półek, 8. Liczba drzwi zewnętrznych- 2, 9. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 10. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 11. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 12. Fabrycznie nowa. Pakiet 9, 9.1. Waga elektroniczna ze wzrostomierzem - 1 szt., 1. Waga elektroniczna ze wzrostomierzem, 2. Obciążenie minimalne i maksymalne 1kg - 200 kg, 3. Waga legalizowana, 4. Pomiar wzrostu od 0,6 m do 2 m, 5. Wartość działki legalizacyjnej (e): 100g, 6. Solidna i stabilna platforma, pokryta gumą antypoślizgową, 7. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 8. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 9. Fabrycznie nowe, 9.2. Waga medyczna dla niemowląt - 1 szt., 1. Waga medyczna dla niemowląt, 2. Elektroniczna, 3. Obciążenie do max. 20kg, 4. Zakres ważenia od 100g- min. do 20 kg, 5. Wartość działki legalizacyjnej (e): 5g, 6. Funkcja TARY, 7. Funkcja HOLD- zatrzymanie wyniku, 8. Zasilacz sieciowy w komplecie, 9. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 10. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 11. Fabrycznie nowa. Pakiet 10. Zestaw siedzisk do poczekalni pacjentów (4 punktowe), 1. 4-punktowy zestaw siedzisk do poczekalni pacjentów, 2. Rama metalowa malowana proszkowo, 3. Tapicerowane siedzisko i oparcie, 4. Tapicerka łatwozmywalna , odporna na środki dezynfekcyjne, 5. Tapicerka - kolor pomarańczowy, 6. Szerokość 200-235 cm, 7. Głębokość 60cm (+ - 10%), 8. Zaoferowane parametry techniczne są zawarte w materiałach reklamowych i instrukcjach obsługi dołączonych do oferty, 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące, 10. Fabrycznie nowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0, 33.12.32.00-0, 33.18.21.00-0, 33.19.23.00-5, 33.14.16.23-3, 39.11.00.00-6, 42.92.31.10-6, 33.12.41.00-6, 39.71.11.30-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, b.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, c.koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. wypełnione zestawienie parametrów i warunków granicznych- załącznik nr 2 oraz foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi, potwierdzające obecność posiadanych funkcji urządzenia , dokumenty i oświadczenia wymienione w zał. nr 2.( + wersja elektroniczna), 2. katalogi lub kopie kart katalogowych, potwierdzające spełnienie wymaganych-zaoferowanych parametrów, 3. aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, deklaracje zgodności CE , wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment, 4. instrukcja użytkownika w języku polskim, Dokumentacja Techniczno Ruchowa w języku polskim( jeżeli jest wymagana prawem) - dostarczyć wraz z ofertą lub przy dostawie urządzenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: zmiana  zasad finansowania zamówienia; zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa VI. Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury w zakresie opieki zdrowotnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Metryka strony

Udostępniający: Krystyna Onopryjuk

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2011-07-19

Data modyfikacji: 2011-07-19

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2011-07-19