Ogłoszenie Grabowiec 2010

Dubicze Cerkiewne: Zakup wyposażenia do nowo powstałego Centrum Kultury w Grabowcu

Numer ogłoszenia: 338506 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych , ul. Główna 67, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 0-85 682 79 81, faks 0-85 682 79 80.

    * Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do nowo powstałego Centrum Kultury w Grabowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadań wymienionych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji: A. Sprzęt AGD 1.Chłodziarkozamrażarka; klasa A+; kolor biały; 167 wysokość; 59,5 szerokość; 65 cm głębokość; pojemność chłodziarki min. 211 l; zamrażarki min. 56 l., system antybakteryjny, gwarancja min.2 lata sztuk 1. 2.Kuchenka, 50 cm szerokości, klasa energetyczna A+, 4 palniki gazowe z zabezpieczeniem przeciwwypływowym gazu, zapalarka w pokrętle; zegar elektryczny; piekarnik elektryczny z grillem, opiekacz górny-dolny; 7 sposobów nagrzewu piekarnika; termoobieg, szuflada dolna, kolor biały; gwarancja min.2 lata; dostosowana do gazu z butli - sztuk 1. 3.Butla stalowa 11 kg sztuk 1. 4.Kuchenka mikrofalowa; pojemność 23l; rozmrażanie; gotowanie; podgrzewanie; 800-850W; kolor biały; gwarancja min.2 lata- sztuk 1. B. Sprzęt RTV 5.Telewizor 42cali plazmowy, HD Ready lub Full HD, układ 100Hz, tuner cyfrowy, 3 złącza HDMI, kontrast dynamiczny 2000000:1, MPG4, gwarancja min. 24 miesiące, kolor najlepiej srebrny.- sztuk 1. 6.Uchwyt ścienny TV MD 160 dwupłaszczyznowy, obrotowe mocowanie ścienne do telewizora z regulacją kąta nachylenia, mocowanie przystosowane jest do wszystkich rodzajów telewizorów od 26 do 60 typu PLASMA, LCD, LED, solidnie wykonany pomalowany czarną farbą proszkową o drobnej strukturze, obciążenie: 50 kg (i więcej), kąt nachylenia: 15° ( płynna regulacja od 0 do 15° ), kąt obrotu: 80° ( w prawą i lewą stronę), odległość telewizora od ściany min 7 cm - max 60 cm, kolor: czarny, duża regulacja odchylenia ramion, w zestawie instrukcja montażu i komplet śruby mocujących, możliwość mocowania narożnego sztuk 1. 7.DVD, odtwarzający formaty: DVD-Video, DivX, DivX HD, VCD, obsługa napisów (.txt, .srt, .sub, .smi, .ssa), złącze HDMI, złącze USB, pilot, gwarancja min. 24 mies., kolor srebrny sztuk 1. 8.Zestaw muzyczny/magnetofon jednokasetowy, odtwarzacz CD,MP3,USB, radio RDS, pilot, kolor czarno-srebrny lub srebrny, gwarancja min.24 miesiace sztuk 1. C. Zastawa stołowa i garnki 1.Termos konferencyjny, płaski, podwójne ścianki, kolor inox- stal nierdzewna, poj.2 l., trwała, odkręcana pokrywa w kolorze czarnym i czerwonym sztuk 10, w tym: 5 sztuk z pokrywą w kolorze czarnym oraz 5 sztuk z pokrywą w kolorze czerwonym 2. Flaczarki kolor biały, średnica zwieńczenia min. 11,5cm, średnica podstawy min. 4,7 cm, wysokość min. 4,7 cm, szkło hartowane z możliwością mycia w zmywarce i stosowania w kuchence mikrofalowej, sztuk 60. 3. Salaterki, śred. 170 mm, kolor biały, kształt okrągły, porcelana, z możliwością mycia w zmywarce i stosowania w kuchenkach mikrofalowych sztuk 10. 4. Talerze płaskie duże, gładkie, szkło hartowane, średn. 25 cm; kolor biały, z możliwością mycia w zmywarkach i stosowania w kuchenkach mikrofalowych sztuk 60. 5. Talerze głębokie, szkło hartowane, średn. 21,5 cm, kolor biały, z możliwością mycia w zmywarkach i stosowania w kuchenkach mikrofalowych sztuk 60. 6. Kubek, hartowane szkło, kolor biały, z możliwością mycia w zmywarkach i stosowania w kuchenkach mikrofalowych sztuk 60. 7. Filiżanka z talerzykiem, szkło hartowane, poj. filiżanki ok. 0,20 l., średn. spodka ok. 14 cm, kolor biały, z możliwością mycia w zmywarkach sztuk 60. 8. Zestaw sztućców na 12 osób ( min.72 elementy), sztućce w zamykanej walizce, składający się z: 12 noży stołowych (dł. ok. 22 cm) z ząbkami, 12 widelców obiadowych (dł. ok 19 cm), 12 łyżek stołowych (dł. ok. 19 cm), 12 łyżeczek do herbaty/kawy (dł. ok. 14 cm), 12 widelczyków do ciasta, 2 duże łyżki, 2 widelce do mięsa, 1 chochla do zupy, 1 chochelka do sosu, 1 łyżeczka do cukru, 1 szczypce do cukru, 1 łopatka do ciasta, 1 łyżka do kremu, 1 widelec do sałatki, 1 łyżka do sałatki; z możliwością mycia w zmywarkach, koloru srebrnego, ze stali szlachetnej chromowej, z połyskiem, w walizce - kolor obojętny kompletów 6. w walizkach w jednakowym kolorze 9. Talerze deserowe, średn. 19,5 cm, szkło hartowane, kolor biały, z możliwością mycia w zmywarkach i stosowania w kuchenkach mikrofalowych sztuk 60. 10. Cukiernice, średn. 110 mm, głęb. 65 mm, wys. 125 mm, szkło hartowane, kolor biały, z pokrywką, z możliwością mycia w zmywarkach sztuk 10. 11. Zestaw garnków ze stali nierdzewnej, dno trzywarstwowe zachowujące ciepło, minimum: garnek z pokrywką ok. 24cm (7l.), garnek z pokrywką ok. 16cm (2,1l) , garnek z pokrywką ok. 18 cm (2,9l), rondel ok. 16 (2,1l), patelnia ok. 24cm kompletów 1. D.Meble 1.Stół kuchenny o wymiarze 80x120cm, złożony z czterech nóg, wykonanych z rur chromowanych; blat w kolorze zbliżonym do blatu szafek kuchennych. Okres gwarancji min. 2 lata CHARAKTERYSTYKA MATERIAŁU NA BLAT: twardy, łatwozmywalny blat, okleinowany milimetrowej grubości tworzywem sztucznym wywiniętym także na obrzeża blatu, do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporny na wysoką temperaturę, warunki atmosferyczne, zadrapania, żar papierosa, zaplamienia, uderzenia ciężkimi przedmiotami, obijanie krawędzi oraz na promienie UV. sztuk 1. 2.Krzesło kuchenne, chromowana metalowa rama, nogi chromowane, z miękkim, tapicerowanym siedziskiem oraz oparciem (obszyte wysokogatunkową eko-skórą w kolorze ecri), z materiału łatwo zmywalnego i odpornego na działanie wysokich temperatur sztuk 4. 3..Krzesło konferencyjne, wytrzymała, metalowa rama chromowana, nogi chromowane, siedzisko I oparcie tapicerowane tkaniną oban (skład 100% włókno polyolefin, niepalność: papieros, PN-EN 1021.1 | ścieralność: 40 000 cykli Martindale, tkanina nietoksyczna PN-88-B-20855 | higieniczność: odpowiada wymaganiom higieniczności (opinia wydana przez Państwowy Zakład Higieny), w kolorze zielonym (EF-020) sztuk 60 3.Stoły konferencyjne prostokątne na stelażu metalowym składanym, rama stelaża o wymiarach 117x60x74H cm, kolor czarny, blat płyta o wymiarze 180x80 cm, melaminowana grubości min.1,8 cm - max .2,8 cm ;wykończenie płyty PCV ;w kolorze kalwados; stabilne składane z możliwością sztaplowania oraz przewożenia, lekkie i wytrzymałe. Stół konferencyjny o konstrukcji składanej wys. 76cm: 1)Stelaż wykonany z profilu stalowego o wym. 30x30x1,2mm. 2)Stelaż posiada nogi składane w kształcie odwróconej litery T, pozwalające na wygodne łączenie stołów w rzędy. 3)Stelaż posiada metalową ramę do której przymocowany jest blat stołu, gwarantującą stabilność stołu. 4)Stelaż posiada stopki w kształcie walca regulujące poziom stołu, gwarantujące stabilność oraz plastikowe odbojniki po spodniej części stelaża złożonego zapobiegające rysowaniu powierzchni na której spoczywa stelaż. 5)Mechanizm składający stelaża stanowi podwójny zawias sprężynowy. 6)Waga stelaża 10 kg. 7)Pokrycie stelaża farba czarna proszkowa. 8)Blat płyta melaminowana grubość min.-18mm obrzeże pcv gr. 2mm , kolor blatu kalwados. Sztuk 10. 4.Zestaw mebli kuchennych - fronty płyta MDF laminowana; boki płyta wiórowa min. 18mm grubości, laminowana dwustronnie, korpus w kolorze kalwados okres gwarancji min.2 lata, komplet zawiera 9 szafek górnych I 7 szafek dolnych. Propozycje kolorystyczne frontów: do uzgodnienia Klon Brzoza Wanilia Styl frontu: tafla lub ramka (do uzgodnienia) Blat grubości min. 2,8 cm kolor blatu do uzgodnienia według przedstawionego wzornika przez oferenta Uchwyty przy szafkach - metalowe, chrom satyna, wzór do uzgodnienia według przedstawionego wzornika przez oferenta Listwa wieńcząca w kolorze kalwados Listwa przyblatowa w kolorze blatu Listwa zabezpieczająca szafki dolne przed wilgocią- przezroczysta SZAFKI DOLNE - 7 sztuk o wysokości 82 cm, głębokości 50 cm, w tym: 1. Szafka zlewozmywakowa, szerokość 80 cm 2. Jedna szafka, szerokość 60 cm 3. Jedna szafka o szerokości 40 cm z szufladami 4. Jedna szafka o szerokości 40 cm z półkami 5. Jedna szafka narożna 60x60 6. Jedna szafka o szerokości 50 cm 7. Jedna szafka o szerokości 80 cm SZAFKI GÓRNE - 9 sztuk o głębokości 30 cm, w tym: 1. Jedna szafka o szerokości 60 cm, wysokości ok. 72 cm 2. Jedna szafka o szerokości 40 cm, wysokości j.w. 3. Jedna szafka nad zlew o szerokości 80 cm, wysokości j.w. 4. Jedna szafka o szerokości 50 cm, wysokości j.w. 5. Jedna szafka witrynowa o szerokości 40 cm, wysokości j.w. 6. Jedna szafka narożna o szerokości 60 cm, z witryną, wysokości j.w. 7. Jedna szafka o szerokości 80 cm, wysokości j.w. 8. Jedna szafka o szerokości 50 cm, wysokości 50 cm -okapowa 9. Jedna szafka o szerokości 60 cm, wysokości 40 cm -nad lodówkę UWAGA! Zamontowanie zlewu dwukomorowego - zlew nakładany na blat (zlew dostarczony przez inwestora Uwaga Wykonawcy! Podane w SIWZ zamówienia wymiary szafek wchodzących w skład zestawu kuchennego należy obowiązkowo zweryfikować dokonując niezbędnych pomiarów przed złożeniem oferty w pomieszczeniu gdzie zestaw będzie rozmieszczony 5.Wieszak ubraniowy; materiał: stal malowana proszkowo; kolor aluminium; forma artystyczna (do uzgodnienia) sztuk 6., E. Sprzęt komputerowy i multimedia 6.System antywirusowy, licencja min.1 rok, na jedno stanowisko sztuk 1. 7.System biurowy MS Office sztuk 1. 8.1.Komputer notebook, procesor- częstotliwość-2x2,1MHz, cache L2- 1MB, min. 2GB pamięci operacyjnej, dysk twardy od 250 GB, dedykowana karta graficzna (od 512 MB RAM), matryca LED od 17 cali, kamera internetowa i mikrofon, system operacyjny Windows 7 PL, wejście HDMI, czytnik kart pamięci, nagrywarka DVD, myszka na USB, torba do przenoszenia, głośniki sztuk 1.9.Projektor multimedialny DLP ANSI 2500, żywotność lampy od 4000h, moc lampy od 180W, rozdzielczość rzeczywista min. 1280 x 720 sztuk 1. 10.Ekran multimedialny 210*210cm ścienny w obudowie aluminiowej malowanej na kolor biały, ręcznie rozwijany, prosta instalacja ekranu, zintegrowane z obudową ścienno/sufitowe uchwyty montażowe, mechanizm zwijający z napędem sprężynowym sztuk 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.22.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 600 zł (słownie : sześćset zł))

2 . Wadium może być wnoszone w :

·      pieniądzu

·      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

·       gwarancjach bankowych

·      gwarancjach ubezpieczeniowych

·      poręczeniach udzielanych przez przedmioty o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./

3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 17 8071 0006 0001 8425 2000 0030 Bank Spółdzielczy w Hajnówce

4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione, jeżeli środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do terminu wyznaczonego na złożenie ofert a kopia dowodu wpłaty znajduje się w ofercie.

5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana :

·         odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

·         odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

·         zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

·         jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

    * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

      III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

            Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikajacego z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

            Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikajacego z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

      III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

            Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikajacego z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

            Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikajacego z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

            Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikajacego z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

          o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

          - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

          - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

          - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

      III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    * próbki, opisy lub fotografie

    * inne dokumenty

      atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności z PN oferowanego sprzętu i wyposażenia - po zrealizowaniu zadania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1)zmiana  zasad finansowania zamówienia; 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gmin y Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 17-204 Dubicze Cerkiewne pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gmin y Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 17-204 Dubicze Cerkiewne pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Oś: 4 Leader Działanie 4.1/413Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5


 

Metryka strony

Udostępniający: Jolanta Socha

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2010-10-20

Data modyfikacji: 2010-10-20

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2010-10-20