Dostawa i montaż 25022010

Dubicze Cerkiewne dn.24.02.2010r.

OR.341-1/10

OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne 

o przetargu nieograniczonym na wykonanie zamówienia

o szacunkowej  wartości  poniżej 193 000Euro

Zamówienie Publiczne- dostawa

  Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne 17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia: p.n. " Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i  wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali  widowiskowej"

I. 1. Zamawiający:  Gmina Dubicze Cerkiewne , 17-204 Dubicze Cerkiewne ,  ul. Główna 65 woj. podlaskie

tel. (085) 682 79 81       fax (085) 682 79 80,

e-mail: gmina@dubicze-cerkiewne.pl

http://www.dubicze-cerkiewne.pl

osoba do kontaktów – Mikołaj Ławrynowicz

Urząd  Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 

pok. nr 15, tel. (085) 682 79 93,

mail: m.lawrynowicz@dubicze-cerkiewne.pl

    2. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje - jak pkt  I. 1.

    3. Adres pod którym można uzyskać dokumentacje - Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65, pokój nr 15

    4. Adres pod którym należy składać oferty – Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, pokój nr 6

    5. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest SIWZ – www.bip. dubicze-cerkiewne.pl

II.  Przedmiot zamówienia.

      Przedmiot zamówienia :" Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i  wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali  widowiskowej"

         Kod CPV:  

                              391 50000-8 -różne meble i wyposażenie

         Lokalizacja:  - Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 67 - budynek GOKSiR - sala widowiskowa

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia jak niżej:

1. Lekki podest z demontowalnymi nogami o stałej długości  o wymiarach  100x200 i wysokości 40 cm ( wym. nogi 40x40mm - materiał aluminium,drewno  , blat grubości od 3 cm z litego drewna w okleinie bukowej barwionej  na wiśnię + barierki ograniczające  ( 20m)- 10 szt.

2. Wózek do składania i transportu podestów - 1 szt.

3. schody na scenę ( metalowo-drewniane) z antypoślizgową  nawierzchnią o szerokości standardowej - 1m - 2 szt.

4. Stoły konferencyjne  składane o wymiarach: szerokość 75- 100 długość 180-200 i wysokości 75 cm, grubość blatu 4,5 cm, udźwig  od 300kg, polimerowe  blaty lub  z materiału o podobnej wytrzymałości ( blat  może być  składany) odporny na warunki atmosferyczne, fabryczne nowe objęte gwarancją min. 2 lata w kolorze  blatu białym lub beżowym, nogi stalowe chowane pod blatem , chromowane lub lakierowane w kolorze stalowym -szt 20,

5. wózek do składania i transportu stołów składanych - 2 szt.

6. stół  cateringowy  , składany - o wymiarach: długość  od 120- 140  szerokość 75 cm + drugi poziom, grubość blatu 4,5 cm, udźwig  od 300kg, polimerowe  blaty lub  z materiału o podobnej wytrzymałości  odporny na warunki atmosferyczne, fabrycznie nowy objęty gwarancją min. 2 lata w kolorze  blatu białym lub beżowym, nogi stalowe chromowane lub lakierowane w kolorze stalowym -  1 szt.

7.krzesła - stelaż   malowany na kolor chromowany lub lakierowane w kolorze stalowym (  stelaże krzeseł muszą być identyczne kolorystycznie jak kolor  nóg stołów), siedziska  i oparcie ze sklejki liściastej i pianki tapicerskiej, obicie krzesła -welur w kolorze brąz matowy o stopniu ścieralności min. 100 000 cykli, górna część oparcia z otworem aby można było wygodnie przenosić krzesła. Konstrukcja krzeseł powinna  umożliwiać łączenie krzeseł w rzędy - 120 szt.

8. Dostawa i montaż  projektora multimedialnego (wraz z uchwytem - wysięgnik regulowanym 3 D, wykonanym z aluminium kolor srebrny, długość wysięgnika - min. 1,8m.)   mocowany pod sufitem ( sufit podwieszany) o wymaganych parametrach technicznych - 1 szt:

     1) technologia     - DLP

     2) Rozdzielczość  - min. 1280 x 800

     3) Jasność          - min. 3500 ANSI lum.

     4) Kontrast         - min.3000:1

     5) Wyświetlane kolory  - 16,7 mln

     6) Format obrazu        - 4:3 - 16:9

     7) Złącza                   - złącza(wyjścia): 1x D-sub , 15 pin

                                     - złącza ( wejścia) : 2 x D-sub 15  pin

                                     -  1 x RCA ( wideo)

                                     -  1x MINI DIN 4-pin ( S-Video)

                                     - 1 x HDMI

                                     - 1 x DVI-I

                                     - 2 x stereo mini jack

                                     - 1 x UBS

                                     - 1 x MINI DIN ( PC control)

8) Regulowany obiektyw( chodzi o  możliwość regulacji wielkości wyświetlanego obrazu)

9) czas pracy lampy min. 3000 godz.

9.  Dostawa i montaż ekranu ściennego o wymiarach  300x200 - 1 szt.

III.  Termin realizacji zamówienia:

         Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 kwietnia 2010r.

IV. Warunki wymagane od wykonawców oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  tj:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) Posiadają wiedzę i doświadczenie;

3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia

5) udzielą co najmniej  24 miesięcznej gwarancji na meble i inne wyposażenie objęte dostawą

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

- wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ,

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i  oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1  Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 i 4 do SIWZ,

- aktualny odpis  z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.

- kopie atestów i certyfikatów lub deklaracji zgodności z Polska Normą oddzielnie dla każdego  rodzaju  mebli i wyposażenia objętego dostawą- (wymagane   w dniu realizacji zamówienia)

- zdjęcia lub katalogi prezentujące oferowane meble i pozostałe wyposażenie

- kosztorys ofertowy.

VI. Wadium - nie dotyczy

VII.  Opis kryteriów wyboru oferty, ich znaczenie oraz informacje o terminie, miejscu składania  ofert.

    1.  Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował jednym kryterium,

         -  cena  - 100%.

    2.  Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne ,

         17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65

      Termin składania ofert: do 15.03.2010r. do godz. 10:00.

VIII. Termin związania złożoną ofertą:

        Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni, od daty jej złożenia

IX. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych - nie dotyczy.

X. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej- nie dotyczy.

XI. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

      - nie dotyczy.

XII. Informacja o przewidywanym wyborze z zastosowaniem aukcji elektronicznej

      -  nie dotyczy.

XIII. Informacja o udzielenie zamówień uzupełniających.

       - nie dotyczy

Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne

Anatol Pawłowski

Metryka strony

Udostępniający: Mikołaj Ławrynowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2010-02-25

Data modyfikacji: 2010-03-01

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2010-02-25