Dostawa i montaż 25022010
Dubicze Cerkiewne dn.24.02.2010r.
OR.341-1/10
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne
o przetargu nieograniczonym na wykonanie zamówienia
o szacunkowej wartości poniżej 193 000Euro
Zamówienie Publiczne- dostawa
Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne 17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia: p.n. " Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali widowiskowej"
I. 1. Zamawiający: Gmina Dubicze Cerkiewne , 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 woj. podlaskie
tel. (085) 682 79 81 fax (085) 682 79 80,
e-mail: gmina@dubicze-cerkiewne.pl
http://www.dubicze-cerkiewne.pl
osoba do kontaktów – Mikołaj Ławrynowicz
Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65
pok. nr 15, tel. (085) 682 79 93,
mail: m.lawrynowicz@dubicze-cerkiewne.pl
2. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje - jak pkt I. 1.
3. Adres pod którym można uzyskać dokumentacje - Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65, pokój nr 15
4. Adres pod którym należy składać oferty – Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, pokój nr 6
5. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest SIWZ – www.bip. dubicze-cerkiewne.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia :" Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali widowiskowej"
Kod CPV:
391 50000-8 -różne meble i wyposażenie
Lokalizacja: - Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 67 - budynek GOKSiR - sala widowiskowa
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia jak niżej:
1. Lekki podest z demontowalnymi nogami o stałej długości o wymiarach 100x200 i wysokości 40 cm ( wym. nogi 40x40mm - materiał aluminium,drewno , blat grubości od 3 cm z litego drewna w okleinie bukowej barwionej na wiśnię + barierki ograniczające ( 20m)- 10 szt.
2. Wózek do składania i transportu podestów - 1 szt.
3. schody na scenę ( metalowo-drewniane) z antypoślizgową nawierzchnią o szerokości standardowej - 1m - 2 szt.
4. Stoły konferencyjne składane o wymiarach: szerokość 75- 100 długość 180-200 i wysokości 75 cm, grubość blatu 4,5 cm, udźwig od 300kg, polimerowe blaty lub z materiału o podobnej wytrzymałości ( blat może być składany) odporny na warunki atmosferyczne, fabryczne nowe objęte gwarancją min. 2 lata w kolorze blatu białym lub beżowym, nogi stalowe chowane pod blatem , chromowane lub lakierowane w kolorze stalowym -szt 20,
5. wózek do składania i transportu stołów składanych - 2 szt.
6. stół cateringowy , składany - o wymiarach: długość od 120- 140 szerokość 75 cm + drugi poziom, grubość blatu 4,5 cm, udźwig od 300kg, polimerowe blaty lub z materiału o podobnej wytrzymałości odporny na warunki atmosferyczne, fabrycznie nowy objęty gwarancją min. 2 lata w kolorze blatu białym lub beżowym, nogi stalowe chromowane lub lakierowane w kolorze stalowym - 1 szt.
7.krzesła - stelaż malowany na kolor chromowany lub lakierowane w kolorze stalowym ( stelaże krzeseł muszą być identyczne kolorystycznie jak kolor nóg stołów), siedziska i oparcie ze sklejki liściastej i pianki tapicerskiej, obicie krzesła -welur w kolorze brąz matowy o stopniu ścieralności min. 100 000 cykli, górna część oparcia z otworem aby można było wygodnie przenosić krzesła. Konstrukcja krzeseł powinna umożliwiać łączenie krzeseł w rzędy - 120 szt.
8. Dostawa i montaż projektora multimedialnego (wraz z uchwytem - wysięgnik regulowanym 3 D, wykonanym z aluminium kolor srebrny, długość wysięgnika - min. 1,8m.) mocowany pod sufitem ( sufit podwieszany) o wymaganych parametrach technicznych - 1 szt:
1) technologia - DLP
2) Rozdzielczość - min. 1280 x 800
3) Jasność - min. 3500 ANSI lum.
4) Kontrast - min.3000:1
5) Wyświetlane kolory - 16,7 mln
6) Format obrazu - 4:3 - 16:9
7) Złącza - złącza(wyjścia): 1x D-sub , 15 pin
- złącza ( wejścia) : 2 x D-sub 15 pin
- 1 x RCA ( wideo)
- 1x MINI DIN 4-pin ( S-Video)
- 1 x HDMI
- 1 x DVI-I
- 2 x stereo mini jack
- 1 x UBS
- 1 x MINI DIN ( PC control)
8) Regulowany obiektyw( chodzi o możliwość regulacji wielkości wyświetlanego obrazu)
9) czas pracy lampy min. 3000 godz.
9. Dostawa i montaż ekranu ściennego o wymiarach 300x200 - 1 szt.
III. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 kwietnia 2010r.
IV. Warunki wymagane od wykonawców oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie;
3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia
5) udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na meble i inne wyposażenie objęte dostawą
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 i 4 do SIWZ,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.
- kopie atestów i certyfikatów lub deklaracji zgodności z Polska Normą oddzielnie dla każdego rodzaju mebli i wyposażenia objętego dostawą- (wymagane w dniu realizacji zamówienia)
- zdjęcia lub katalogi prezentujące oferowane meble i pozostałe wyposażenie
- kosztorys ofertowy.
VI. Wadium - nie dotyczy
VII. Opis kryteriów wyboru oferty, ich znaczenie oraz informacje o terminie, miejscu składania ofert.
1. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował jednym kryterium,
- cena - 100%.
2. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne ,
17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65
Termin składania ofert: do 15.03.2010r. do godz. 10:00.
VIII. Termin związania złożoną ofertą:
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni, od daty jej złożenia
IX. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych - nie dotyczy.
X. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej- nie dotyczy.
XI. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
- nie dotyczy.
XII. Informacja o przewidywanym wyborze z zastosowaniem aukcji elektronicznej
- nie dotyczy.
XIII. Informacja o udzielenie zamówień uzupełniających.
- nie dotyczy
Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne
Anatol Pawłowski
Metryka strony