Oświetlenie Wiluki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
" Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę drogi gminnej nr 108 682B Werstok-Wiluki od km 0+000 do km 1+651 -wykonanie oświetlenia ulicznego na zabudowanym odcinku drogi w m. Wiluki na istniejących słupach "
Zamieszczanie ogłoszenia: nie obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 682 79 81
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:"Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę drogi gminnej nr 108 682B Werstok-Wiluki od km 0+000 do km 1+651 -wykonanie oświetlenia ulicznego na zabudowanym odcinku drogi w m. Wiluki na istniejących słupach"
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego na istniejących słupach na odcinku zabudowanym drogi gminnej nr 108 682 B ( 400m) w m. Wiluki o zakresie robót jak niżej:
1. Montaż oświetlenia zewnętrznego na słupach linii niskiego napięcia- wysięgnik
jednoramienny z lampą sodową 70W i źródłem o podwyższonym strumieniu świetlnym - 5 kpl
2.. Montaż z kosza podnośnika samochodowego bezpiecznikowego złącza oświetleniowego typu SV dla linii izolowanej z zaciskiem odgałęźnym typu SL 21.127 dla linii niskiego napięcia - 5 kpl.
3. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej NN typu AsXSn lub podobnym o przekroju 4x 50 mm²- 0,400 km
4. Montaż skrzynek rozdzielczych o masie 30 kg - 1 szt.
5.Montaż rur osłonowych stalowych na słupie - 10 m
6.Układanie kabli o masie 1,0 kg.m przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych - 12 m
7.Mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat. III - 12 m.
8.Montaż uziomów poziomych w wykopie o głębokości do 0,6m grunt kat. III - 10 m
9.Przewody uziemiające i wyrównawcze w kanałach odkrytych na słupach. Montaż na słupach - bednarka o przekroju do 200 mm² - 9 m
10.Łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych. Miejsce wykonania spawu w wykopie, przewód - bednarka o przekroju do 120 mm² - 3 szt.
11.Zerowanie wysięgnika - analogia - 5 kpl
12.Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej NN - ogranicznik przepięć - 2 szt.
13. Sprawdzanie i pomiar kompletnego 1- fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia- pomiar obciążeń prądowych dla wszystkich szaf sterujących - 1 pomiar
14. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 1 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Przedmiotem zamówień uzupełniający może być wykonanie dobudowy oświetlenia o wielkości do 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31 lipca 2010r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust.1 ustawy PZP, Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust.1 ustawy PZP, Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust.1 ustawy PZP, Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust.1 ustawy PZP, Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
Wykonawca przedstawi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z uprawnieniami SEP dla kierownika budowy- branża elektryczna , poparte dokumentami stwierdzającymi przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust.1 ustawy PZP, Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art, 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy; - przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac; - zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, b) wystąpienia robót dodatkowych, c) przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp., d) działania siły wyższej, - zmiana zasad finansowania zamówienia; - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 17-204 Dubicze Cerkiewne pokój nr 15
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29 marca 2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 17-204 Dubicze Cerkiewne ,pokój nr 6
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony