Koryciski

Dubicze Cerkiewne: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Koryciski- roboty wewnętrzne w ramach projektu: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Stary Kornin i Koryciski oraz zakup wyposażenia przy dofinansowaniu z PROW na lata 2007-2013 działanie: Odnowa i rozwój wsi

Numer ogłoszenia: 325451 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Koryciski- roboty wewnętrzne w ramach projektu: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Stary Kornin i Koryciski oraz zakup wyposażenia przy dofinansowaniu z PROW na lata 2007-2013 działanie: Odnowa i rozwój wsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie świetlicy wiejskiej w miejscowości Koryciski o zakresie robót jak niżej: 1. Kanalizacja sanitarna - kanały z rur PCV o śred. zew. 160 mm- 28m - montaż rur wywiewnych o śr. 100mm - 1 szt - studzienka kanalizacyjna systemowa o śr. 315-425 mm - 1 szt. - zbiornik bezodpływowy o poj. 3 m³ - 1 szt. 2. Instalacja wodno-kanalizacyjna - rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nomin. 20 mm - stalowe ocynkowane - 13m - zawory przelotowe zwrotne o średn. 20 mm- 1 szt. - zawory przelotowe zwrotne o śred. 15 mm - 2 szt. - baterie umywalkowe - 1 szt -wodomierze skrzydełkowe o śr. 15-20 mm - 1 szt. - umywalki pojedyncze porcelanowe - 1 szt. -szafka kuchenna zlewozmywakowa - 1 szt. - elektryczne przepływowe urządzenie do podgrzewania wody 5,5 kw - 1 kpl. 3. Roboty rozbiórkowe - rozebranie podłóg białych i ślepych -85,32 m² - rozebranie pieców licowanych kaflami - 2,77 m³ - obicie tynków wewnętrznych- 85,32 m² 4. Podłoża i posadzki -podkłady z ubitych materiałów sypkich na podł. grunt. - 25,60 m³ - posadzka z płytek o wymiarach 30x30 - 91,06 m² - cokoliki z płytek- 49,42 m 5. Tynki, gładzie gipsowe i malowanie - tynki wewnętrzne zwykłe III kat. na stropach - 85,32 m² - tynki jednowarstw. wewnętrzne z gipsu 3 mm na stropach- 91,06 m² - tynki jednowarstw. wewnętrzne z gipsu 3 mm na ścianach - 153,31 m² - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - 172,71 m² - wyprawa elewacyjna z gotowej suchej masy żywiczno- mineralnej- 67,31 m² - obsadzanie prefabrykowanych podokienników - 3 szt. 5. Roboty zduńskie: - piece wolnostojące z kafli prostokątnych o obj. 1,53 m³ - 1 szt. 6. Roboty zewnętrzne - daszek płaski z poliwęglanu komorowego - dymny - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0, 42.34.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 1000 zł (słownie : jeden tysiąc złotych.) 2 . Wadium może być wnoszone w : ·      pieniądzu ·      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, ·       gwarancjach bankowych ·      gwarancjach ubezpieczeniowych ·      poręczeniach udzielanych przez przedmioty o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./ 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 76 8071 0006 0018 8519 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Hajnówce 4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione, jeżeli środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do terminu wyznaczonego na złożenie ofert a kopia dowodu wpłaty znajduje się w ofercie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kierownik budowy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    atesty, certyfikaty deklaracje zgodności na wbudowane materiały - po wykonaniu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy; przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac; zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych    wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających     na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, b) wystąpienia robót dodatkowych,  c) działania siły wyższej, zmiana  zasad finansowania zamówienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 pokój nr 6(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

1. Wzór formularza oferty

2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. z art. 22 ust.1  ustawyPZP

3. Wzór oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy PZP

4. Wzór wykazu podwykonawców

5. Przedmiary robót:

- Przedmiary 1

- Przedmiary 2

6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

 

Metryka strony

Udostępniający: Krystyna Onopryjuk

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2011-12-09

Data modyfikacji: 2012-01-31

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2011-12-09