2015.06.23

Dubicze Cerkiewne: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkolno-Oświatowego w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018,2018/2019 w formie zakupu biletów miesięcznych

Numer ogłoszenia: 92003 - 2015;

data zamieszczenia: 23.06.2015
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 6 , 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkolno-Oświatowego w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018,2018/2019 w formie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkolno-Oświatowego w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym 2015/201 , 2016/2017, 2017/2018,2018/2019 w formie zakupu biletów miesięcznych. Przebieg trasy - Nr 1 - Dubicze Cerkiewne - Rutka - Tofiłowce -Koryciski -Istok - Jagodniki kolonia Stepki - koloni Jagodniki - Pasieczniki Duże(granica gminy) -Jagodniki - koloni Jagodniki - Siemiwołoki - Stary Kornin - Dubicze Cerkiewne - 45 uczniów ok. 92 km,Nr 2 - Istok -Witowo-Zabagonie -Wiluki - Wojnówka - Górny Gród -Wojnówka - Werstok - Czechy Orlańskie - Jelonka - Grabowiec- 32 uczniów - ok 86 km.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończeni : 30.06.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tys zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących form : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z pó . zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Dubicze Cerkiewne - BS Hajnówka nr: 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070 Wadiu wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione, jeżeli środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do terminu wyznaczonego na złożenie ofert a kopię dowodu wpłaty dołączyć do złożonej oferty.. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 3 lipca 2015r. do godz. 10. 00 w Sekretariacie Zamawiającego ( pokój nr 6 ), a kopię dokume tu należy dołączyć do złożonej ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Aby warunek został spełniony Wykonawca powinien wykazać, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

          Aby warunek został spełniony Wykonawca powinien wykazać ,że zrealizował na potrzeby gmin co najmnie 3 zamówienia w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 150 000 zł każda.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

         Aby warunek został spełniony Wykonawcy przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy PZP.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

          Aby warunek został spełniony Wykonawcy przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy PZP.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

          Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄDOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień d wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy rawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności konc sje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub us �ug, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofe t albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli o res prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podan em ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz któr ch dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej bra u, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony d odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związan j z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnośc lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące rzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opła , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące rzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Cena dzierżawy autobusu - 10
  • 3 - Limit udzielonych km - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku o treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków zajdzie konieczność wprowadzenia zmian dotyczących trasy dowożenia zmiana zasad finansowania zamówieni zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostęp a specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina@dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 5, pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( do ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1- Oferta

Załącznik nr 2- oświadczenie

Załącznik nr 3- oświadczenie

Załącznik nr 4- wykaz

Załącznik nr 5- wzór umowy

Załącznik nr 6- wzór umowy na dzierżawę autobusu

Załącznik nr 7- informacja o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej

 

Metryka strony

Udostępniający: Mikołaj Ławrynowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Siemieniuk-Morawski

Wprowadzający: Marcin Siemieniuk-Morawski

Data wprowadzenia: 2015-06-23

Data modyfikacji: 2015-06-23

Opublikował: Marcin Siemieniuk-Morawski

Data publikacji: 2015-06-23