2015.02.05za

Dubicze Cerkiewne: Budowa sieci
wodociągowej Dubicze Cerkiewne - Grabowiec oraz linii wodociągowej na ul. Polnej w Dubiczach Cerkiewnych

Numer ogłoszenia: 15557 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.

Adres strony internetowej zamawiającego:www.dubicze-cerkiewne.pl
 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej Dubicze Cerkiewne - Grabowiec oraz linii wodociągowej na ul. Polnej w Dubiczach Cerkiewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - pn Budowa sieci wodociągowej Dubicze Cerkiewne - Grabowiec oraz linii wodociągowej na ul. Polnej Dubiczach Cerkiewnych, który obejmuje wybudowanie i przekazanie do eksploatacji sieci wodociągowej Dubicze Cerkiewne - Grabowiec oraz linii wodociągowej na ul. Polnej w Dubiczach Cerkiewnych. Niniejsze zamówienie przewiduje się realizować w dwóch częściach:

 

Część 1 zamówienia: Budowa sieci wodociągowej Dubicze Cerkiewne - Grabowiec. W ramach tej części planowana jest budowa sieci wodociągowej z rur PVC lub PERC Ø 110 mm - 1134 m, hydrantów p.pożarowych, zasuw liniowych.

 

Część 2 zamówienia:

  • Budowa linii wodociągowej na ul. Polnej w Dubiczach Cerkiewnych. W ramach tej części planowana jest budowa
  • sieci wodociągowej z rur PVC lub PERC Ø 160 mm - 1464 m
  • sieci wodociągowej z rur PVC lub PERC Ø 110 mm - 190 m
  • sieci wodociągowej z rur PVC lub PERC Ø 90 mm - 203 m
  • hydrantów p.pożarowych zasuw liniowych,
  • dwóch przyłączy wodociągowych PE Ø 40 mm - 16 m.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, l liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenia: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: .
Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następujących wysokościach:
Część I zamówienia: 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych

Część II zamówienia: 7 000,00 zł słownie: siedem tysięcy złotych,
Część I + Część II zamówienia: 9 500,00 zł słownie: dziewięć tysięcy pięćset złoty.

2. Forma wadium:
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).


3. Miejsce i sposób wniesienia wadium
1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek Zamawiającego 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070 z dopiskiem: Wadium - Część 1 zamówienia: Budowa sieci wodociągowej Dubicze Cerkiewne - Grabowiec lub Część II zamówienia: Budowa linii wodociągowej na ul. Polnej w Dubiczach Cerkiewnych
2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne, 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 16.00. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium.
 

4. Termin wniesienia wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
 

5. Zwrot wadium:
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.


6. Utrata wadium:


1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należącychh do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, l b informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWAN A OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży
- oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm) załącznik nr 3 do SIWZ
 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane, których przedmiotem była budowa sieci wodociągowej o łącznej wartości co najmniej:
w przypadku składania oferty na I część zamówienia 100 000,00 zł (brutto),
w przypadku składania oferty na II część zamówienia 300 000,00 zł (brutto),
w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia 400 000,00 zł (brutto)
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające że zamówienia te zostały wykonane należycie.


III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży: - oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm) załącznik nr 3 do SIWZ


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną jej powierzone tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy) posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 7 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży:
- oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm) załącznik nr 3 do SIWZ
 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli o res prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:


1 - Cena - 90
2 - Gwarancja - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy,
2) przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac,
3) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek:
a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy,
b) wystąpienia robót dodatkowych
c) przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp.,
d) działania siły wyższej,
4) zmiany zasad finansowania zamówienia,
5) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany przepisów.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, pokój nr 6.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urządd Gminy Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, pokój nr 6.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - pn Budowa sieci wodociągowej Dubicze Cerkiewne - Grabowiec oraz linii wodociągowej na ul. Polnej w Dubiczach Cerkiewnych.
 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załacznik 1 - Wzór formularza oferty

Załacznik 2 - Istotne postanowienia umowy

Załacznik 3 - oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

Załacznik 4 - Wzór świadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy

Załacznik 5 - Wzór wykazu zadań wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat

Załacznik 6 - Wzór informacji w trybie z art. 26 ust. 2d ustawy

Załacznik 7 - Wzór oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają
uprawnienia

Załacznik 8 - Przedmiar robót

Załacznik 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Załacznik 10 - Projekt budowlany

Metryka strony

Udostępniający: Krystyna Onopryjuk

Wytwarzający/odpowiadający: Mikołaj Ławrynowicz

Wprowadzający: Mikołaj Ławrynowicz

Data wprowadzenia: 2015-02-05

Data modyfikacji: 2015-03-03

Opublikował: Mikołaj Ławrynowicz

Data publikacji: 2015-02-05