przetarg na dowóz dzieci
Dubicze Cerkiewne dn.29.06.2009r.
OR.341-3/09
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne z dnia 29 czerwca 2009r.
o przetargu nieograniczonym na wykonanie zamówienia
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 EURO i poniżej
progu określ. art.11 ust.8 ustawy, Prawo Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne 17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia: p.n. Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym: 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych.
I. 1. Zamawiający: Gmina Dubicze Cerkiewne , 17-204 Dubicze Cerkiewne , woj. podlaskie
tel. (085) 682 79 81 fax (085) 682 79 80, e-mail: gmina @dubicze-cerkiewne .pl
http://www.dubicze-cerkiewne.pl,
osoba do kontaktów – Mikołaj Ławrynowicz, Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna
65 pok. nr 15, tel. (085) 682 79 93, e-mail:m.lawrynowicz@dubicze-cerkiewne.pl
2. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje - jak pkt I. 1.
3. Adres pod którym można uzyskać dokumentacje - jak pkt I. 1.
4. Adres pod którym należy składać oferty – Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 , pokój nr 6
5. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest SIWZ – www. dubicze-cerkiewne.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest „ Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym: 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych.
Kod CPV: - 60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego
Lokalizacja: - teren Gminy Dubicze Cerkiewne
Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym: 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych. Ogólna liczba dzieci dojeżdżających do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych - 108 osób Usługa będzie realizowane w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji letnich , ferii zimowych, przerw świątecznych , rekolekcji oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć. W okresie lipiec -sierpień każdego roku Zamawiający nie będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
III. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia:
- termin rozpoczęcia świadczenia usługi: 1.09.2009r.
- termin zakończenia : 31.08.2012r.
IV. Warunki wymagane od wykonawców oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawa
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
e)do realizacji zamówienia przejmą od Zamawiającego w dzierżawę 2 autobusy szkolne i będą ponosić koszty ich eksploatacji i ubezpieczenia.
Jakość pojazdów musi odpowiadać wymogom, które reguluje § 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków
technicznych pojazdów i ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.nr 32 z 2003r, poz. 262 z póź. zm.).
f) zatrudnią 2 kierowców dotychczas zatrudnionych w Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne zapewniając niepogorszone warunki pracy i płacy z wynagrodzeniem brutto min.
2700,00 zł( brutto).- kierowca Gawryluk Wiaczesław i 2800,00 (brutto) – kierowca Kaczka Konstanty.
g) wykażą się doświadczeniem w zakresie świadczenia usług zgodnych z przedmiotem zamówienia( dowożenie uczniów do szkoły)
h) w ramach opłat za zakupione bilety miesięczne zapewnią bezpłatne przewozy uczniów na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjne( minimum 250 km miesięcznie
w okresie nauki
i)wniosą wadium w wymaganym terminie
j) zatrudnią opiekunów dzieci w czasie dowożenia
Uwaga !! -warunek dodatkowy , którego nie spełnienie nie powoduje odrzucenie oferty.
k) w okresie wakacyjnym ( lipiec -sierpień) 1 raz w tygodniu w godzina porannych i popołudniowych uruchomi linię komunikacji publicznej( sprzedaż biletów) na trasie:
Dubicze Cerkiewne, Czechy Orlańskie, Werstok, Wojnówka, Starzyna, Wiluki, Zabagonie, Piaski , Witowo, Dubicze Cerkiewne( trasa około 32 km)
2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie dokonana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i
dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
3. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy
Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ.
4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana
według formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie oświadczeń i informacji
zawartych w złożonych dokumentach.
4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z
przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej
niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
6) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych – załącznik nr 3,
7) parafowany wzór umowy – załącznik nr 4
2. Inne dokumenty:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie,
potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa
następujące dokumenty:
a/ wykaz co najmniej trzech usług wykonanych na potrzeby gmin w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości co najmniej 100 000 zł, na formularzu zgodnym z wzorem
stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące
dokumenty:
a/ polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej.
b)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie środków
finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
VI. Wadium.
Każdy z oferentów zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania
ofert, wadium w wysokości 4000,00 zł. słownie: cztery tysiące zł.
w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego.
w BS Hajnówka nr rachunku 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070
w terminie do dnia 15 lipca 2009 r. do godz. 10:00.
VII. Opis kryteriów wyboru oferty, ich znaczenie oraz informacje o terminie,
miejscu składania ofert . .
1. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował jednym kryterium,
1) Cena oferty brutto – ( dowożenie) - 90%
2) Cena oferty brutto( dzierżawa autobusów ) - 4 %
3) Limit kilometrów na bezpłatne przewozy uczniów - 3%
4) Uruchomienie linii komunikacji publicznej w okresie wakacyjnym- 3%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne ,
17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65
Termin składania ofert: do 15 lipca .2009 r. do godz. 10:00.
VIII. Termin związania złożoną ofertą:
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni, od daty jej złożenia
tzn. do dnia 15.08. 2009 r.
IX. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych - nie dotyczy.
X. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej- nie dotyczy.
XI. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
- nie dotyczy.
XII. Informacja o przewidywanym wyborze z zastosowaniem aukcji elektronicznej
- nie dotyczy.
XIII. Informacja o udzielenie zamówień uzupełniających.
- nie dotyczy
Metryka strony