przetarg na dowóz dzieci

Dubicze Cerkiewne dn.29.06.2009r.

OR.341-3/09

OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne z dnia 29 czerwca 2009r.
o przetargu nieograniczonym na  wykonanie  zamówienia
o  szacunkowej  wartości  powyżej  14 000,00   EURO i poniżej
progu określ. art.11 ust.8 ustawy, Prawo  Zamówień  Publicznych.

 

     Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne 17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia: p.n.  Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym: 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych.
 
 

I.  1. Zamawiający: Gmina Dubicze Cerkiewne , 17-204 Dubicze Cerkiewne , woj. podlaskie
       tel. (085) 682 79 81 fax (085) 682 79 80,
e-mail: gmina @dubicze-cerkiewne .pl
       http://www.dubicze-cerkiewne.pl,
       osoba do kontaktów – Mikołaj Ławrynowicz, Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna

65 pok. nr 15, tel. (085) 682 79 93,   e-mail:m.lawrynowicz@dubicze-cerkiewne.pl
    2. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje - jak pkt  I. 1.
    3. Adres pod którym można uzyskać dokumentacje - jak pkt   I. 1.
    4. Adres pod którym należy składać oferty – Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 , pokój nr 6
    5. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest SIWZ –
www. dubicze-cerkiewne.pl

II.   Przedmiot zamówienia.

     Przedmiotem zamówienia jest „ Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym: 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych.
         
         Kod CPV:
- 60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego 


         Lokalizacja:  - teren Gminy Dubicze Cerkiewne

                           

         Opis przedmiotu zamówienia:

Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych w roku szkolnym: 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych. Ogólna liczba dzieci dojeżdżających do Zespołu Szkół w Dubiczach Cerkiewnych - 108 osób Usługa będzie realizowane w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji letnich , ferii zimowych, przerw świątecznych , rekolekcji oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć. W okresie lipiec -sierpień każdego roku Zamawiający nie będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych
  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

III.  Termin realizacji zamówienia:
        
Termin realizacji zamówienia:
               - termin rozpoczęcia świadczenia usługi:
1.09.2009r.
                   -
termin zakończenia : 31.08.2012r.

IV. Warunki wymagane od wykonawców oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:

   1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :
    
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawa

     nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

     b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne        

     zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

     c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

     e)do realizacji zamówienia przejmą od Zamawiającego w dzierżawę 2 autobusy szkolne i będą ponosić koszty ich eksploatacji i ubezpieczenia.

     Jakość pojazdów musi odpowiadać wymogom, które reguluje § 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków  

      technicznych pojazdów i ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.nr 32 z 2003r, poz. 262 z póź. zm.).

     f) zatrudnią 2 kierowców dotychczas zatrudnionych w Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne zapewniając niepogorszone warunki pracy i płacy z wynagrodzeniem brutto min.

     2700,00 zł( brutto).- kierowca Gawryluk Wiaczesław i 2800,00 (brutto) – kierowca Kaczka Konstanty.

    g) wykażą się doświadczeniem w zakresie świadczenia usług zgodnych z przedmiotem zamówienia( dowożenie uczniów do szkoły)

    h) w ramach opłat za zakupione bilety miesięczne zapewnią bezpłatne przewozy uczniów na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjne( minimum 250 km miesięcznie 

    w okresie nauki

    i)wniosą wadium w wymaganym terminie

      j) zatrudnią opiekunów dzieci w czasie dowożenia

      Uwaga !! -warunek dodatkowy , którego nie spełnienie nie powoduje odrzucenie oferty.

   k) w okresie wakacyjnym ( lipiec -sierpień) 1 raz w tygodniu w godzina porannych i popołudniowych uruchomi linię komunikacji publicznej( sprzedaż biletów) na trasie:  

   Dubicze Cerkiewne, Czechy Orlańskie, Werstok, Wojnówka, Starzyna, Wiluki, Zabagonie, Piaski , Witowo, Dubicze Cerkiewne( trasa około 32 km)

 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie dokonana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i 

 dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.


   3. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy
       Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ.
   4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana
       według formuły „
spełnia - nie spełnia” na podstawie oświadczeń i informacji
       zawartych w   złożonych dokumentach.
   4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
       Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
   1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1,

   2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru

   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

   przed upływem terminu składania ofert,

   3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z

   przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,

   4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego

   oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

   Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,

   opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał

   przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

   wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej

   niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

   5) kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,

   6) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo

   zamówień publicznych – załącznik nr 3,

   7) parafowany wzór umowy – załącznik nr 4

   2. Inne dokumenty:

   W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie,

   potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa

   następujące dokumenty:

     a/ wykaz co najmniej trzech usług wykonanych na potrzeby gmin w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 

     o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości co najmniej 100 000 zł, na formularzu zgodnym z wzorem  

     stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.

   3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji

   ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące

   dokumenty:

     a/ polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest

     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

     gospodarczej.

     b)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie środków   

     finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

VI.  Wadium.
       Każdy z oferentów zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania
       ofert, wadium w wysokości 4000,00
zł. słownie: cztery tysiące zł.
       
w formie określonej w art. 45 ust. 6  ustawy PZP.

      Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego.

      w
BS Hajnówka nr rachunku 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070
      
w terminie do dnia  15 lipca 2009 r.   do godz. 10:00.

VII.  Opis kryteriów wyboru oferty, ich znaczenie oraz informacje o terminie,
         miejscu składania  ofert . .
    1.  Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował jednym kryterium,
      

            1) Cena oferty brutto – ( dowożenie) - 90%

               2) Cena oferty brutto( dzierżawa autobusów ) - 4 %

               3) Limit kilometrów na bezpłatne przewozy uczniów - 3%

 

               4) Uruchomienie linii komunikacji publicznej w okresie wakacyjnym- 3%

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne ,
          17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65

        Termin składania ofert:
do 15 lipca .2009 r. do godz. 10:00.

VIII.   Termin związania złożoną ofertą:
         
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni, od daty jej złożenia
        tzn. 
do dnia 15.08. 2009 r.

IX.  Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych - nie dotyczy.

X. 
   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej- nie dotyczy.

XI.       Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
       -  nie dotyczy.

XII.     Informacja o przewidywanym wyborze z zastosowaniem aukcji elektronicznej
       -  nie dotyczy.

XIII.   Informacja o udzielenie zamówień uzupełniających.
       - nie dotyczy


 

Metryka strony

Udostępniający: Mikołaj Ławrynowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2009-06-30

Data modyfikacji: 2009-07-01

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2009-06-30