Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Tofiłowce

Dubicze Cerkiewne dn.29.01.2009r.

OR.341-2/09

OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne z dnia 29 stycznia 2009r.
o przetargu nieograniczonym na  wykonanie  zamówienia
o  szacunkowej  wartości  powyżej  14 000,00   Euro i poniżej
progu określ. art.11 ust.8 ustawy, Prawo  Zamówień  Publicznych.


  Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne 17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia: p.n.  „Przebudowa drogi gminnej nr 108690B w m. Tofiłowce (ulica wiejska)od km 0+000 do 0+883.

I.
  1. Zamawiający: Gmina Dubicze Cerkiewne ,
    17-204 Dubicze Cerkiewne , woj. podlaskie
    tel. (085) 682 79 81 fax (085) 682 79 80, e-mail: gmina@dubicze-cerkiewne.pl http://www.dubicze-cerkiewne.pl,
    osoba do kontaktów – Mikołaj Ławrynowicz, Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 pok. nr 15, tel. (085) 682 79 93,   e-mail:m.lawrynowicz@dubicze-cerkiewne.pl
  2. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje - jak pkt  I. 1.
  3. Adres pod którym można uzyskać dokumentacje - jak pkt   I. 1.
  4. Adres pod którym należy składać oferty – Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 , pokój nr 6
  5. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest SIWZ – www.bip.dubicze-cerkiewne.pl


II.   Przedmiot zamówienia.


         Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 108690B w m. Tofiłowce (ulica wiejska) od km 0+000 do 0+883
         
         Kod CPV:         45233140-2 – roboty drogowe
                             45233223-8 – wymiana nawierzchni drogi
         Lokalizacja:    obręb geodezyjny Tofiłowce
                           
         Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Roboty przygotowawcze:
    1.1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych, dla dróg w terenie równinnym -0, 883 km.
    1.2.Roboty ziemne poprzeczne wykonane mechanicznie w gruncie kat.III – 138 m3
    1.3.Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. III z transportem urobku na odległość 1 km – 112 m3
    1.4. jw. lecz z transportem urobku na odległość do 5 km – 70 m3
    1.5. Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów gr. III kat – 890 m2
    1.6. Ręczne plantowanie skarp nasypów i poboczy , grunt III kat. - 2534 m2
  2. Podbudowa :
    2.1. Ręczne profilowanie i zagęszczenie koryta pod podbudowę – 217 m2
    2.2. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm -217 m2,
    2.3. Wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 404m3
  3. Nawierzchnia :
    3.1. Potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni żwirowej przy zastosowaniu kruszywa łamanego frakcje:12,8-25 mm, 6,3-12,8 mm i 2,0-6,3 mm i emulsji asfaltowej – 3974 m2
  4. Przepusty pod zjazdami:
    4.1. Ułożenie przepustów pod zjazdami z rur betonowych Ø 40 cm „Wipro” - 47,5 m
    4.2. Umocowanie wlotów i wylotów przepustów darniną – 16 m2
  5. Nawierzchnia na zjazdach:
    5.1. Ręczne wykonanie kryta głębokości – 10 cm w gruncie kat. II – 571 m2,
    5.2. Wykonanie nawierzchni żwirowej na zjazdach grubości 15 cm – 571 m2
  6. Oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
    6.1 Ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych Ø 60 mm ,długości 3,5 m – 11 szt.
    6.2.Przymocowanie znaków D-42 i D-43 do gotowych słupków – 2 szt.
    6.3. Przymocowanie tablic E-17a i E-18 a do gotowych słupków – 2 szt.
    6.4. Przymocowanie znaków informacyjnych 60x60 do gotowych słupków – 5 szt.
    6.5. jw. lecz znaku zakazu Ø 80 cm – 4 szt.
    6.6. jw. lecz znaków ostrzegawczych o boku 90 cm – 1 szt.
  7. Dokumentacja powykonawcza :
    - kosztorys powykonawczy – 1 kmpl.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.


III.  Termin realizacji zamówienia:
         Wymagany termin realizacji zamówienia:
         - termin rozpoczęcia robót: 25.04.2009r.
         - termin zakończenia robót: 30.05.2009r.

IV. Warunki wymagane od wykonawców oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :
    1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
    1.3. zrealizują przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ, zgodnie z przepisami,
    1.4.  udzielą  minimum  3  letniej gwarancji  na  zrealizowane roboty,  licząc od dnia odbioru końcowego,
    1.5. akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
  2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ.
  3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w   złożonych dokumentach.
  4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej).
    Wykonawca może złożyć w/w odpis wydany z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd/sąd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień – „stan aktualny na dzień ....” przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie przez ten organ kserokopii „za zgodność z oryginałem” nie stanowi potwierdzenia aktualności).
  2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. Z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
  3. 3..Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wg załącznik nr 6 ) z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie.
  4. Decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( kierownik budowy - specjalność budowa dróg)  oraz dokument potwierdzający wpis na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
  5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
  6. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz.
  7. kosztorys ofertowy uproszczony

VI.  Wadium.
       Każdy z oferentów zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania
       ofert, wadium w wysokości 5000,00 zł. słownie: pięć tysięcy zł.
       w formie określonej w art. 45 ust. 6  ustawy PZP.
       Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego.
       w BS Hajnówka nr rachunku 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070
       w terminie do dnia  25 luty 2009 r.   do godz. 10:00.

VII.  Opis kryteriów wyboru oferty, ich znaczenie oraz informacje o terminie,
         miejscu składania  ofert . .
    1.  Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował jednym kryterium,
         -  cena  - 100%.
    2.  Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne ,
         17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 pokój nr 6

         Termin składania ofert: do 25.02.2009 r. do godz. 10:00.

VIII. Termin związania złożoną ofertą:
        Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni, od daty jej złożenia
        tzn.  do dnia 25.03.2009 r.

IX. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych - nie dotyczy.

X.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej- nie dotyczy.

XI.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
         -  nie dotyczy.

XII.   Informacja o przewidywanym wyborze z zastosowaniem aukcji elektronicznej

         -  nie dotyczy.

XIII. Informacja o udzielenie zamówień uzupełniających.
       - nie dotyczy


                             Dubicze Cerkiewne dn. 3.03.2009r.

  Or. 341-2/09     

                                                                             

                                    OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY



    Na podstawie art.92 ust.1 pkt 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych   (D.z.U. z 2006r. Nr 164 , poz. 1163 Nr  19  z późn. zm.) informuję , że w  wyniku rozstrzygnięcia  przetargu nieograniczonego z dnia 25 lutego 2009r.  na  Przebudowę drogi gminnej nr 108690B w m. Tofiłowce(ulica wiejska) od km 0+000 do 0+883 została wybrana oferta firmy „BUDOMOST” Sp. z o o. Zaścianki ul. Szosa Baranowicka 37 15-522 Białystok
Cena oferty: 199 972,03 zł ,
Termin realizacji :30.05.2009r.
Oferta spełniła wymagania s.i.w.z.  zawierała wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia i uzyskała  100,00 pkt (maksymalna ilość) przy jej ocenie na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert. Z przedstawionych dokumentów przetargowych wynika,że Wykonawca posiada duże doświadczenie  w realizacji tego rodzaju zamówień i zobowiązuje się wykonać zamówienie w wymaganym terminie.



 

                                                                                                  Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne

                                                                                                       Anatol Pawłowski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Mikołaj Ławrynowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Igor Kondratiuk

Wprowadzający: Igor Kondratiuk

Data wprowadzenia: 2009-01-29

Data modyfikacji: 2009-03-03

Opublikował: Igor Kondratiuk

Data publikacji: 2009-01-29