Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Tofiłowce
OR.341-2/09
Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne z dnia 29 stycznia 2009r.
o przetargu nieograniczonym na wykonanie zamówienia
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 Euro i poniżej
progu określ. art.11 ust.8 ustawy, Prawo Zamówień Publicznych.
I.
- Zamawiający: Gmina Dubicze Cerkiewne ,
17-204 Dubicze Cerkiewne , woj. podlaskie
tel. (085) 682 79 81 fax (085) 682 79 80, e-mail: gmina@dubicze-cerkiewne.pl http://www.dubicze-cerkiewne.pl,
osoba do kontaktów – Mikołaj Ławrynowicz, Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 pok. nr 15, tel. (085) 682 79 93, e-mail:m.lawrynowicz@dubicze-cerkiewne.pl - Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje - jak pkt I. 1.
- Adres pod którym można uzyskać dokumentacje - jak pkt I. 1.
- Adres pod którym należy składać oferty – Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 , pokój nr 6
- Adres strony internetowej na której zamieszczona jest SIWZ – www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 108690B w m. Tofiłowce (ulica wiejska) od km 0+000 do 0+883
Kod CPV: 45233140-2 – roboty drogowe
45233223-8 – wymiana nawierzchni drogi
Lokalizacja: obręb geodezyjny Tofiłowce
Opis przedmiotu zamówienia:
- Roboty przygotowawcze:
1.1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych, dla dróg w terenie równinnym -0, 883 km.
1.2.Roboty ziemne poprzeczne wykonane mechanicznie w gruncie kat.III – 138 m3
1.3.Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. III z transportem urobku na odległość 1 km – 112 m3
1.4. jw. lecz z transportem urobku na odległość do 5 km – 70 m3
1.5. Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów gr. III kat – 890 m2
1.6. Ręczne plantowanie skarp nasypów i poboczy , grunt III kat. - 2534 m2 - Podbudowa :
2.1. Ręczne profilowanie i zagęszczenie koryta pod podbudowę – 217 m2
2.2. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm -217 m2,
2.3. Wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 404m3 - Nawierzchnia :
3.1. Potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni żwirowej przy zastosowaniu kruszywa łamanego frakcje:12,8-25 mm, 6,3-12,8 mm i 2,0-6,3 mm i emulsji asfaltowej – 3974 m2 - Przepusty pod zjazdami:
4.1. Ułożenie przepustów pod zjazdami z rur betonowych Ø 40 cm „Wipro” - 47,5 m
4.2. Umocowanie wlotów i wylotów przepustów darniną – 16 m2 - Nawierzchnia na zjazdach:
5.1. Ręczne wykonanie kryta głębokości – 10 cm w gruncie kat. II – 571 m2,
5.2. Wykonanie nawierzchni żwirowej na zjazdach grubości 15 cm – 571 m2 - Oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
6.1 Ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych Ø 60 mm ,długości 3,5 m – 11 szt.
6.2.Przymocowanie znaków D-42 i D-43 do gotowych słupków – 2 szt.
6.3. Przymocowanie tablic E-17a i E-18 a do gotowych słupków – 2 szt.
6.4. Przymocowanie znaków informacyjnych 60x60 do gotowych słupków – 5 szt.
6.5. jw. lecz znaku zakazu Ø 80 cm – 4 szt.
6.6. jw. lecz znaków ostrzegawczych o boku 90 cm – 1 szt. - Dokumentacja powykonawcza :
- kosztorys powykonawczy – 1 kmpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
III. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
- termin rozpoczęcia robót: 25.04.2009r.
- termin zakończenia robót: 30.05.2009r.
IV. Warunki wymagane od wykonawców oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :
1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
1.3. zrealizują przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ, zgodnie z przepisami,
1.4. udzielą minimum 3 letniej gwarancji na zrealizowane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego,
1.5. akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia, na warunkach określonych przez Zamawiającego. - Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ.
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach.
- Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej).
Wykonawca może złożyć w/w odpis wydany z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd/sąd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień – „stan aktualny na dzień ....” przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie przez ten organ kserokopii „za zgodność z oryginałem” nie stanowi potwierdzenia aktualności). - Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych(Dz.U. Z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
- 3..Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wg załącznik nr 6 ) z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie.
- Decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( kierownik budowy - specjalność budowa dróg) oraz dokument potwierdzający wpis na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
- Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz.
- kosztorys ofertowy uproszczony
VI. Wadium.
Każdy z oferentów zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania
ofert, wadium w wysokości 5000,00 zł. słownie: pięć tysięcy zł.
w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego.
w BS Hajnówka nr rachunku 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070
w terminie do dnia 25 luty 2009 r. do godz. 10:00.
VII. Opis kryteriów wyboru oferty, ich znaczenie oraz informacje o terminie,
miejscu składania ofert . .
1. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował jednym kryterium,
- cena - 100%.
2. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne ,
17-204 Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65 pokój nr 6
Termin składania ofert: do 25.02.2009 r. do godz. 10:00.
VIII. Termin związania złożoną ofertą:
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni, od daty jej złożenia
tzn. do dnia 25.03.2009 r.
IX. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych - nie dotyczy.
X. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej- nie dotyczy.
XI. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
- nie dotyczy.
XII. Informacja o przewidywanym wyborze z zastosowaniem aukcji elektronicznej
- nie dotyczy.
XIII. Informacja o udzielenie zamówień uzupełniających.
- nie dotyczy
Dubicze Cerkiewne dn. 3.03.2009r.
Cena oferty: 199 972,03 zł ,
Termin realizacji :30.05.2009r.
Oferta spełniła wymagania s.i.w.z. zawierała wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia i uzyskała 100,00 pkt (maksymalna ilość) przy jej ocenie na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert. Z przedstawionych dokumentów przetargowych wynika,że Wykonawca posiada duże doświadczenie w realizacji tego rodzaju zamówień i zobowiązuje się wykonać zamówienie w wymaganym terminie.
Anatol Pawłowski
Metryka strony